Nää on tälläsiä tilastonikkareiden provoja..mutta hyvä että näitäkin on.Jatkoaika vielä jinxasi tämän pelin, laittamalla artikkelin että Pennasen Ilves on vain koreasti kimaltava kupla.
Pakkohan Pennasenkin on saada joukkue ylisuorittamaan jatkuvasti, koska muuten ei ole mitään mahdollisuutta vastata Myrrän tasoon. Viime kaudellahan Ilves ylisuoritti koko runkosarjan ajan. Sinänsä tässä alkaa jo vähän pelottamaan, että voiko muka hyvä tuuri jatkua pitkälti toista vuotta putkeen. Tai no, pudotuspelien ajan se oli kyllä jo tauolla.Jatkoaika vielä jinxasi tämän pelin, laittamalla artikkelin että Pennasen Ilves on vain koreasti kimaltava kupla.
Olihan sitä "huonoa tuuria" ainakin kymmenen vuotta putkeen, jos se nyt kompensoituisi......Viime kaudellahan Ilves ylisuoritti koko runkosarjan ajan. Sinänsä tässä alkaa jo vähän pelottamaan, että voiko muka hyvä tuuri jatkua pitkälti toista vuotta putkeen. Tai no, pudotuspelien ajan se oli kyllä jo tauolla.
Itse olen viime vuosina hävinnyt samalla, mutta käänteisellä taktiikalla paljon. Eli vetämällä aina Tapparan voittoa. Tosin pitkässä juoksussa olen edelleen voitolla... Tänään Tapparalla niin hyvä kerroin, ja jatkoajasta luin Ilveksen olevan kuplan, joten kivitalon verran Tapparan Varmalle voitolle.Vois joskus ihan laskea, kuinka paljon oon tahkonnut rahaa viime vuosina paikallispelien komboilla:
Voittaja: Ilves
Avausmaalin tekijä: Ilves
No tänään samat setit sisään ja annetaan pelin taas näyttää.
No kyllähän tuo Langhamerin pelaamattomuus ja kokemattoman kakkosveskarin peli on iso nosto Ilveksen rosterista illan peliin.Ilveksellä ei mitään ihmeempää:
Jotenkin ajatuksissani se, että syy tuolla maalivahtivalinnalle on ilmeinen, sai aikaan sen, että en nostanut kummemmin esiin. Mutta totta kai onhan tuo todella merkittävä asia.No kyllähän tuo Langhamerin pelaamattomuus ja kokemattoman kakkosveskarin peli on iso nosto Ilveksen rosterista illan peliin.
Gallet tuota kokeili, ja sai uusijalisineen 7 peliä kakkua.Henkka pää ylhäällä, koko illan tulee! Ai niin eihän meidän Liigassa uskalla enää taklata...lepo vaan Henrik.
Ei kai nyt kukaan voi toivoa tahi vaatia noinkin mukavalle, hyväkäytöksiselle ja silmää miellyttävälle maskotille kuten Tapsu, ainakaan tosimielellä pakkeja? Ei ainakaan oman kannattajakunnan piiristä. Täältä ainakin isot tsempit Tapsulle treffimarkkinan tiimellyksessä.Missä Tapsun pakit?
Hyvä puoli näissä paikallisissa on, että tulosta on about mahdoton ennustaa etukäteen.
Tarkoitin siis numeroita miten päättyy. Onhan Ilves näitä viime vuosina vienyt, mutta päättyykö peli 2-1 vai 6-5 on mahdoton sanoa. Tänään veikkaan, että 60min jälkeen on 5-5.Minun on ollut ainakin henkilökohtaisesti hyvin helppo ennustaa viimeiset kolme vuotta suurin osa paikallispeleistä. Veikkauskin tarjoaa uljaasti Ilvekselle pelistä toiseen ylikerrointa, joten ainakin itse yritän tänään ottaa helpot rahat pois kulkemasta.
Laadukkaita kiekkopelejä nämä ovat viimeiset kolme vuotta olleet - joskus sitäkin ennen. Pääsääntöisesti kuitenkin se on mennyt niin, että Tappara on lähinnä kutitellut Ilvestä vähän, mutta voittamisen kannalta olennaiset asiat ovat sataneet Ilveksen laariin jo pidemmän aikaa. Ilveksellä on tukeva yliote Tapparasta keskinäisissä.