Pe 8.4.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 41 958
  • 639

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noin siinä käy kun vetää riskillä mutta ylpee et vedettiin riskillä. Joskus onnistuu, joskus käy näin.
 

Maikkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, HIFK, Liverpool
Yhtä paljon kuin Liverpoolin viime aikainen menestys? Kyllä mä sen lasken loukkaantumiseksi, jos pelaajan leikattua rajaa pitää teipata/puuduttaa enemmän, että kestää pelata loppupelin.

Niin jooo.
Tarkoitatko rusketusrajaa ?
Pitäisköhän näistä mikroloukkaantumisista saada 10 sekunnin minijäähyt.
Tai vaihtoaition läpikävelyrangaistus.
Tai korvapuusti.
AI saatana. Kyllä vieläkin naurattaa.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Siihen päälle osaa pelata lätkää paremmin kuin keskimääräinen Liigan 4.ketjun laituri, riittääkö nämä perustelut vai mikä sulla oli tässä pointtina?

Minun pointtina? Minä olen kysellyt, HIFKiläiset vastanneet. Aiemmin perusteluina olivat vain ytimekkäät "uskallus" ja "asenne". Nyt avasit että osaa pelatakkin. Mutta hienoa että omaatte osaavan kaverin, pitäkää kiinni.
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas mokasi pakit ajoi sopivasti oma pakki Tarkin päälle.
 

Bvschwunz

Jäsen
Suosikkijoukkue
90-luvun TPS
Ihan pikkainen viive minun streamissa. Näin täällä viestit Ikosesta ja omalla näytöllä pelailtiin samaan aikaa vielä HIFKin päädyssä.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Tuppurainen löysäilee taas ja omissa soi. Taake ei saa raas mitään kiinni
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Voi ny saamari.

Yonkman irti, kiitos!
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Kotivoittojen merkeissä näyttää tämä sarja vaan jatkuvan. Jyp-saipa sarjassa oli päinvastoin. Maaleja on myös tullut aika hitosti verrattuna normi pleijaripeleihin ja hyvä niin!
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Elkins näki, että kaksykkösessä mukana Åsten ja sille ei ainakaan kannata syöttää, niin jätti Ikoselle toiseen aaltoon.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Noin siinä käy kun vetää riskillä mutta ylpee et vedettiin riskillä. Joskus onnistuu, joskus käy näin.

Tuo maali nyt varsinaisesti riskillä pelaamisesta tullut, vaan huonosta puolustamisesta. Ei ollut mitään erityistä hätää, mutta kolme miestä ajoi kahden vastustajan perässä maalille ja toinen aalto jäi täysin vapaaksi.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Tarkoitin sitä, että jos nyt ei riitä, niin onko maanantaina takki tyhjä.

Ja HIFK kuittaa. Kaunis maali.

Kotona on kumminkin eri. Seiskapeliin toivo jos sinne päästään. Siellä voi olla eri käsikirjoitus.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Onhan toi "musamaailma" huikee Nordiksella tällaisille lähes rollaattori-ikäisille.. Peukku!
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Niinkuin olen monta kertaa sanonut Tarkilla ei voiteta Jyväskylässä yhtään mestaruutta. Pronssi on ihan maksimi. Useasti pelaa voittoja joukkueelle, mutta tasaisuus ei vaan riitä
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo maali nyt varsinaisesti riskillä pelaamisesta tullut, vaan huonosta puolustamisesta. Ei ollut mitään erityistä hätää, mutta kolme miestä ajoi kahden vastustajan perässä maalille ja toinen aalto jäi täysin vapaaksi.

Jos ei vedettäs riskillä ni tuskin 2 ykkönen ois tullu josta tuo maali synty?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös