Niinkuin olen monta kertaa sanonut Tarkilla ei voiteta Jyväskylässä yhtään mestaruutta. Pronssi on ihan maksimi. Useasti pelaa voittoja joukkueelle, mutta tasaisuus ei vaan riitä
Onhan toi "musamaailma" huikee Nordiksella tällaisille lähes rollaattori-ikäisille.. Peukku!
Kysymys oli muistaakseni mikä tekee MMÅ:sta kovan. Ei hyvän. Se on sitten laajempi keskustelu.Minun pointtina? Minä olen kysellyt, HIFKiläiset vastanneet. Aiemmin perusteluina olivat vain ytimekkäät "uskallus" ja "asenne". Nyt avasit että osaa pelatakkin. Mutta hienoa että omaatte osaavan kaverin, pitäkää kiinni.
Minun pointtina? Minä olen kysellyt, HIFKiläiset vastanneet. Aiemmin perusteluina olivat vain ytimekkäät "uskallus" ja "asenne". Nyt avasit että osaa pelatakkin. Mutta hienoa että omaatte osaavan kaverin, pitäkää kiinni.
Jos ei vedettäs riskillä ni tuskin 2 ykkönen ois tullu josta tuo maali synty?
Ja nyt väkisin pistetään 5-3! Kyllä tuo on se mitä tarvitaan ensi peliä ajatellen.
Tämä peli jo ohi, mutta tuo näyttää asennetta.
Niinkuin olen monta kertaa sanonut Tarkilla ei voiteta Jyväskylässä yhtään mestaruutta. Pronssi on ihan maksimi. Useasti pelaa voittoja joukkueelle, mutta tasaisuus ei vaan riitä
Vähän harmi kun ei ole Kärppien kasvatti, voisi teilata sitten sillä. Ehkä se kerran kärppä aina paska pätee kuitenkin?
Jep, Liigan paras DJ löytyy ehdottomasti Nordikselta. Treidaisin kaverin Tampereelle saman tien jos saisin päättää.Onhan toi "musamaailma" huikee Nordiksella tällaisille lähes rollaattori-ikäisille.. Peukku!
Tämä selvä.
JYP löysi meiningin pelaamiseen. Valitettavasti vaan vähän liian myöhään. Nyt se keskiviikko-illan ekan 5min moodi päälle!!
Vähän niinku Tuppurainen vai?
Totta kyllä. Toisaalta tilanne ehti jo muuttua enemmänkin 2-3 -hyökkäykseksi.