Oikeasti ottelu alkaa klo 19:31.Keskustelua ottelusta Ilves-Tappara. Ottelu alkaa klo 18.30.
Toki Tapparalta puuttunee pari tärkeää palasta playoffeja silmällä pitäen (Savinainen & Leskinen). Mutta tosiaan yleiskuvan varmasti antaa tulevasta. Itse en kuitenkaan vielä tästä tee lopullisia johtopäätöksiä, kun panos kuitenkin loppuviimein on aika vähäinen. Eli tuskin otetaan tyhmiä riskejä loukkaantumisten (blokit, kontaktit etc. ) suhteen.Noniin, Liigan parasta lätkää tarjolla!
Kaksi tämän kauden kiistatonta kärkijengiä kohtaa. Ehkä tulostakin kiinnostavampaa on itselle nähdä miltä kentällä näyttää. Yksittäisessä pelissä voi maalit pomppia miten vaan, mutta harvemmin pystyy yleiskuvaa muuttamaan. Eli tämän matsin perusteella teen omat johtopäätökset kevään kovimmasta kannosta.
Joo, ei tänään voi tietenkään nähdä kuin vähän suuntaviivoja tulevasta, mutta kuitenkin jotain.Itse en kuitenkaan vielä tästä tee lopullisia johtopäätöksiä, kun panos kuitenkin loppuviimein on aika vähäinen.
Viimeiseen 20:een otteluun alivoima on ollut 89%:sta.Ilveksen kohdalla kiinnostaa erityisesti onko alivoima kehittynyt, koska omaan silmään on ollut vähän vaisua. Ainakin silmämääräisesti.
Ja sitten mä heräsin.Tuomareiden pitää olla hereillä ,että kiekottomien estämiset, roikkumiset ja filmaamiset saadaan pois.
Lähellä olit, nopeasti laskien 86 torjuntaa ja 18 päästettyä maalia, eli torjuntaprosentti 82,7.Heljangolla tällä kaudella torjunta% Ilvestä vastaan varmaan jossain 82 nurkilla, tänään toivottavasti parempaa.
Täytyy kyllä sanoa, että on nuo tämän kauden Ipa pelit olleet melko haastavia Heljangolle. Monta ihmeellistä maalia mennyt.Lähellä olit, nopeasti laskien 86 torjuntaa ja 18 päästettyä maalia, eli torjuntaprosentti 82,7.
Muita joukkueita vastaan muuten 92,2.
Kettumainen Heljanko...jakaa runkkiksessa naapurille tikkareita ja unelmafinaalissa betonoi häkin tylysti!Täytyy kyllä sanoa, että on nuo tämän kauden Ipa pelit olleet melko haastavia Heljangolle. Monta ihmeellistä maalia mennyt.
Mitään tuollaista EI ole perustettu 1931. Paska provoiluyritys taas vaihteeksi.Vuoden sykähdyttävin urheiluhetki koetaan tänään kun kiekko tippuu jäähän 19:31. Ilves (Lynx) HC on perustettu vuonna 1931.
Vuoden sykähdyttävin urheiluhetki koetaan tänään kun kiekko tippuu jäähän 19:31. Ilves (Lynx) HC on perustettu vuonna 1931.