Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Ja lopuksi vielä muistetaan se, että pitkässä juoksussa jäähyt menee tasan. Kuinka pitkässä, en tiedä.
Jännä muuten että nämä Kärppäpelit ovat ainoita jolloin edes jaksan kommentoida mitään otteluketjuun. Ja yleensä tuomareista. Ei voi olla sattuma että kaikkia muita pelejä voi katsoa ihan rauhassa tulee sitten voitto tai tappio. Kärpät-peleissä ei mikään muu jää mieleen kun tuomareiden puolueellisuus.
Tästä syystä Kärpistä on tullut mun suurin inhokki. Suurempi kun Jokerit ikinä oli Liigassa. HIFK kärsii aina näissä matseissa. Aina.
Ilmeisesti Kalpa kuitenkin pelasi sääntöjen mukaan, kun eivät jäähypenkille joutuneet?Tämäkin voi olla mahdollista. Sen verran tosin pitää sanoa että esim. viime pelissä KalPaa vastaan nähtiin iso määrä identtisiä rikkeitä, mutta ainoastaan Kärpät sai näistä jäähyjä. Mutta faktat on tylsiä.
Jännä muuten että nämä Kärppäpelit ovat ainoita jolloin edes jaksan kommentoida mitään otteluketjuun. Ja yleensä tuomareista. Ei voi olla sattuma että kaikkia muita pelejä voi katsoa ihan rauhassa tulee sitten voitto tai tappio. Kärpät-peleissä ei mikään muu jää mieleen kun tuomareiden puolueellisuus.
Tästä syystä Kärpistä on tullut mun suurin inhokki. Suurempi kun Jokerit ikinä oli Liigassa. HIFK kärsii aina näissä matseissa. Aina.
Ymmärrän kyllä, miksi Vehviläinen ja Tirronen kutsuttiin EHT:lle, mutta sitä ihmettelen, ettei Emil Larmi ole päässyt maajoukkueeseen näyttämään taitojaan. Voi toki olla, että tuo taannoinen loukkaantuminenkin on vaikuttanut asiaan.
En ole. No seuratkaa peli loppuun. HIFK tuskin voi voittaa. Jäähyjä tulee vielä paljon jos tarvetta.Sun täytyy olla sama tyyppi kuin juhis82.
Teksti ainakin tulee kuin samalta näppikseltä.
Mun mielestä kampituksesta kyllä pitäisi viheltää jäähy aina, mutta ehkä joukkueilla on eri säännöt.Ilmeisesti Kalpa kuitenkin pelasi sääntöjen mukaan, kun eivät jäähypenkille joutuneet?
+ myydään kokoonpanoon mahtumattomat ylijäämäpelaajat isolla hinnalla Hifkin kolmosketjuun :) --> Junnolle taskurahaa kirjekuoriinTämä jäähy hommahan on monen asian summa. Paita ja jää kuin tilkkutäkit - - > seuraan tulee rahaa ja saadaan pidettyä tuomareille menevät kirjekuoret mukavan paksuina. :)
En ole. No seuratkaa peli loppuun. HIFK tuskin voi voittaa. Jäähyjä tulee vielä paljon jos tarvetta.
Ronkainen painu vittuun. Oikeasti.