Tässähän alkaa jo paikat vapista pelosta.Se varmaan riippuu pitkälti Jessestä, haluaako jouluksi punasen nenän.
Meinaatko että Ässien jätkät alkais pelaamaan omaa tasoaan paremmin jos niille maksettais tasoonsa nähden ihan liikaa?Jäätävää kyllä miten miljoonamiehistö pelaa noin varovaista ja alistunutta lätkää
Jos meillä olis kolme kenttää eht-jätkiä, niin näin vois juu odottaaMeinaatko että Ässien jätkät alkais pelaamaan omaa tasoaan paremmin jos niille maksettais tasoonsa nähden ihan liikaa?
Säästävät energiaa. Finaaleja varten varmaankin..Jäätävää kyllä miten miljoonamiehistö pelaa noin varovaista ja alistunutta lätkää
Tästä tuntuu leviävän pelkästään huhuja, eikä kukaan vielä ole tullut kertomaan objektiivista tarinaa mitä helvettiä siinä kättelyjonossa tapahtui. Toinen puoli tarinasta taas kertoo, että Joensuu itse oli jotenkin erillään jonosta. Itse en nähnyt tuota tilannetta, mutta tunteisiin tuntui Pubi-Jessellä menevän.Onko tosiaan näin ettei Ritchie kätellyt Joensuuta? Naurettava jauhosäkki jos näin on. Lapsellista toimintaa.
Tästä tuntuu leviävän pelkästään huhuja, eikä kukaan vielä ole tullut kertomaan objektiivista tarinaa mitä helvettiä siinä kättelyjonossa tapahtui. Toinen puoli tarinasta taas kertoo, että Joensuu itse oli jotenkin erillään jonosta. Itse en nähnyt tuota tilannetta, mutta tunteisiin tuntui Pubi-Jessellä menevän.
Jos tuo parivaljakko ei tappele seuraavassa ottelussa niin ihmettelen suuresti.
Jos noin kuumana käydään, niin tuskin tuo mikään ihmekään olisi?Ei tappele, mitä järkeä siinä olisi?
Jos noin kuumana käydään, niin tuskin tuo mikään ihmekään olisi?
Esimierkkiä ei tarvitse hakea kuin viime viikonlopusta Melart-Ritchie keissistä. Nordiksella oli jo selkeästi jännitteitä ilmassa ja sitten seuraavana päivänä Raksilassa otettiinkin pikku nyrkkihippaset. Toki nyt sillä tavalla eri homma, kun peli ei ole seuraavana päivänä.
Westy pelas hienon pelin. Pelas kyllä hienosti ja koko lätkäkatsomon Nitsie. Mr. Bond voi kertoa mitren se lausutaan?Parempi joukkue voitti, ei voi mitään. Tuloksesta pelataan. Kärpät teki yhden hienon maalin, muuten Westerholm pelasi pisteet.
Ritchie pelasi 60min hienon matsin, lopun pelleilystä iso miinus. Pro jätkät tietää milloin peli on käynnissä ja milloin se on ohi. Tuosta tuli hamekangasta, ehkä oppii vielä tavoille.
Oli helppo ennustaa tänään vähämaalista peliä kun Kärpille tuli edellisessä seitsemän omiin.
Lähellä oltiin maalia, tolppaan kolisi ja lopussa ei tyhjiinkään osuttu.
Mut nyt sit taas. Mitä vittua tuomarit. Ettekö nähneet pelissä enempää jäähyjä kummallekaan? Tämä jäähyttömyys sataa suoraan laariin sille, että trap vs trap kukoistaa.
Mä näin useamman jäähyn, molemmille.
Eikä se nyt niin mene, että annetaan salomonin tuomiot jos toinen ei tee mitään, olkoonkin kyseessä Joensuu joka varmasti jostain toisesta tilanteesta olisi ansainnut jäähyn.
Toivottavasti ei Kärppien penkin takana Marjamäki vaikuta kovin kauaa. Kärpät on mulle ollut aina sellainen taitolätkää pelaava jengi. Nyt ne on kovin arkoja. Turunen turhautui kerran toisessa erässä kun näki paikan antaa painetta, lähti karvaamaan ja kaverit olikin lähteneet jo alas trappiin.
Tämä kausi on jo myöhäistä, tuolla loppuun saakka ja tulosta hakemaan. Sen jälkeen Marjamäki luiskaan ja eri pelitavan valmentaja sisään. Ison on oltava iso eikä leikittävät pientä.
Westy pelas hienon pelin. Pelas kyllä hienosti ja koko lätkäkatsomon Nitsie. Mr. Bond voi kertoa mitren se lausutaan?
En nyt rupee lainaileen mutta kyllähän 3 pojoa on aina 3 pojoa.
Huomenna jatkuu pohojosen satakunnan derby. Kahellaan miten meijän käy?
Hyvää vaan kumpaankin suuntaan ja RokRok.
Kyl ne ihan kätteli, samalla sanailivat jotain.Onko tosiaan näin ettei Ritchie kätellyt Joensuuta? Naurettava jauhosäkki jos näin on. Lapsellista toimintaa.
Ei tylytetä, koitetaan pellailla jos siitä joskun jotahi tulis.Vierasjoukkueelle tuo oli hyvä, ei niitä muistella. Kotiyleisön edessä tuskin jengi olisi niin tyytyväinen voittoon.
Raumalaisia saatte mun puolesta tylyttää. Sieltä vaan edes se 0-2.
On kyllä hienoa että tiettyjen joukkueiden tietyt nimimerkit ovat asiaansa palstalla näinkin hyvin sielä ytimessä ja sitte vielä tänne kirjoittelette.Ei tylytetä, koitetaan pellailla jos siitä joskun jotahi tulis.