On nää Satakunnan paikalliset kyllä kärsineet hirvittävän inflaation. Ei tunnetta, ei taklauksia, ei kähjäämisiä...
Kieltämättä. Ei ihan samanlaista kiimaa mitä vielä muutama vuosikin sitten. Voi tietysti olla, että olen vain tullut vanhaksi.
On nää Satakunnan paikalliset kyllä kärsineet hirvittävän inflaation. Ei tunnetta, ei taklauksia, ei kähjäämisiä...
Haha, vittu että olet hauska. Turunen fiksusti teki kaikkensa välttääkseen sen kontaktin, eli ei tule mitään.Siellä muuten Turunen hipaisi tuomaria äsken. Montako peliä laitetaan?
Pakko kysyä viisaammalta.
Onko Oskari Saari ikinä ennen selostanut Raumalla pelattavaa liigaottelua, tai yleensäkään jääkiekkoa?
Viimeiset kuusi peliä enemmän kuin sekaisin. En tiedä mitä tapahtui TPS pelin jälkeen, jossa kaikki oli vielä jotenkuten ok ja asenne 100%.Lukon peli näyttää erittäin sekavalta.
Onko Oskari Saari ikinä ennen selostanut Raumalla pelattavaa liigaottelua, tai yleensäkään jääkiekkoa?
Kieltämättä. Ei ihan samanlaista kiimaa mitä vielä muutama vuosikin sitten. Voi tietysti olla, että olen vain tullut vanhaksi.
Ei mulla mitään palautetta ole, hyvin se selostaa.Nyt kannattaa kuunnella oikein tarkkaan ja pistää palautetta Oskarin ensiaskeleista, meinaan olympialaisissa tulee selostamaan kaikki Suomen ottelut.
Pahempiakin jätetty viheltämättä mutta siis Makkonen Ässät 2min.
Haha, vittu että olet hauska. Turunen fiksusti teki kaikkensa välttääkseen sen kontaktin, eli ei tule mitään.
En tiedä mikä ei ole mielestäsi mennyt oikein, mutta jos pitää veikata, niin täyty olla jonkun ei kerholaisen teko, kun noin käynyt tunteisiin.Oho, todella yllättävä tulkinta. Aina nämä ei ole mennyt oikein. Kehitystä!
Melko väsyny vihellys joo. Ja kestihän melkein joulutaukoon että linjurit alko säättämään noita aloituksia. Enemmän ku puolet aloitusten vaihdoista tälleen maallikkona ihan ihmeellisiä.Pahempiakin jätetty viheltämättä mutta siis Makkonen Ässät 2min.
Lukko hallinnut näennäisesti. Ässien viisikkopeli ollut paremmalla tasolla. Omassa päässä Lukolle tullut muutamia helppoja virheitä.Ässien hallintaa? Tämä selvä.
Nätistihän se Lukon peli junnas maalin takana. Ässiltä muutama järkevämpi hyökkäys, noooo, makuasioitahan nämä,Ässien hallintaa? Tämä selvä.