Koirakuva kiitos. Minä pyydän, palsta pyytää sekä kaikki tuntemni jumalat pyytävät. Polvillaan. Kiitos.Voi elläimen käsi
Ja sekin riittää tänään SaiPaa vastaan.Ässistä tulee mieleen Lehterän SaiPa.
Ihan perus-HIFK:ta tällä kaudella.Ja Kärpät johtoon :D Ei ihan se miltä tää eka erä on näyttänyt
Josko siä reeneissä on kulmissa pikkumaalit? Tulee pelissä sitten kuin ytimestä?SaiPan hyökkäykset suuntautuvat 99% kulmiin ja sitten nuhjataan maalin takana tai laidan vieressä. Eikö lajin tarkoitus ole kuitenkin ajaa maalille eikä kulmiin?
Muokkaus: Ja Ässät lyö lisää löylyä kiukaalle. Tulkaa SaiPa pois sieltä kentältä, siellä on peli menossa.
Silppurilla on liitebänni tänne. Pyytelin kai taannoin liikaa kuvia täällä seurannassa.Koirakuva kiitos. Minä pyydän, palsta pyytää sekä kaikki tuntemni jumalat pyytävät. Polvillaan. Kiitos.
Laittasin aivan varmasti, mutta modet otti minulta oikeudet pois. Kuulemma loppuvuodesta voin saada oikeudet takaisin näin vuoden jälkeenKoirakuva kiitos. Minä pyydän, palsta pyytää sekä kaikki tuntemni jumalat pyytävät. Polvillaan. Kiitos.
Olivathan ne hukanneet jo pari kaksykköstä?Lukko koskee noin ensimmäisen kerran kiekkoon ja tekee maalin. Ylläripylläri.
J
Josko siä reeneissä on kulmissa pikkumaalit? Tulee pelissä sitten kuin ytimestä?
Niinpä. Enpä voi ainakaan Peltosta syyttää. Hallitaan, luodaan paikkoja ja sitten vastustaja käy tuikkaamassa maalin. Tämä ollaan nähty jo niin monesti tällä kaudella.Käsittämätöntä miten joka pelissä sama kaava.
Sallivalla linjalla mennään Tampereella. Kun Merelä ei saa Grekuaata jalkakampilla nurin, vetää vielä kunnolla paidasta ja johan onnistuu!
No ei kokonaisuutena, mutta tilanne jossa SaiPalla on pahasti vaihto kesken ja vastustaja rokottaa, kuulostaa kyllä hyvin tutulta. Ei niinkään Teron aikakaudella, mutta sitä ennen.Klassinen SaiPa olisi ollut tuossa toinen osapuoli. Virran SaiPa ei ole mitään klassista SaiPaa.