Pe 8.1.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 31 253
  • 442
Suosikkijoukkue
HIFK
Miehen täytyy myöntää virheensä. Olen joskus naureskellut paskaista naurua kaikille henkisille valmentajille ja mm. alan mannekiini T. Grönholmille.

Mielestäni K Lankinen tarvitsee ehkä jotain henkistä preppausta. Tai HIFK on aika yhden kortin varassa keväällä.

____

Toivotaan ettei käynyt Ässykälle pahemmin.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Löfmanilta upea syöttö, Tuppurainen pistää ehkä maalin läpiajosta.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Menikö Tuppuraisen veto läpiajosta maaliin? Ihan kuin ois kilaus kuulunut, videotarkistus. Minun mielestä ylärima, ei maalia.
 

Johnny K

Jäsen
Suosikkijoukkue
S-Kiekko,HIFK, Detroit Red Wings, SJK
Vittu Törmänen pitäiskö tehdä jotain???? Sekottaa vaikka noita kenttiä. Ei ainakaan enempää voi mennä päin vittua tuo peli. Saatanan lammaslauma!!!
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niitä väsyttää.

En tiiä, varmaan ihan sovittu juttu että ainakin nämä pari peliä kisojen jälkeen huilaavat. En tiiä ovatko jo huomenna sitten mukana.

Ja SaiPa tasoihin.
Jostakin luin, että pojille oli luvattu kolmen päivän ekstravapaa. Huomenna ilmeisesti Kalapudasta myöden kehissä.
 

Eskelarit

Jäsen
Niitä väsyttää.

En tiiä, varmaan ihan sovittu juttu että ainakin nämä pari peliä kisojen jälkeen huilaavat. En tiiä ovatko jo huomenna sitten mukana.

Ja SaiPa tasoihin.

Oisko Ilta-Sanomissa lukenut, että Aho, Kalapudas ja Pulju lentänyt Ouluun eilen lepäämään, tänään lentänyt takas Helsinkiin ja sieltä Hämeenlinnaan(?) valmistautumaan huomiseen matsiin..
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
TPS koettaa väen väkisin saada Kalpan mukaan peliin jäähyilemällä. Yleensä nämä kurittomuudet on nähty pelin alussa. Saapa nähdä mitä tästä seuraa. Muutama s 5 vs. 3
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Pyörälällä ihan kohtuu tontti, mutta ei maistunut. Kärpille kuitenkin yv:tä.

Lappeenrannan selostajalta lähti ääni.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Uskomatonta että tämä joukkue taisteli vielä runkosarjan voitosta viime vuoden puolella. Vielä Kookoolta ja HPKlta pataan niin värisuora on valmis.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Koskakohan Zabo kasvattaisi hermot.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Huomenna ilmeisesti Kalapudasta myöden kehissä.
Ainakin palkitsemistilaisuudessa ovat huomenna mukana, joten toivottavasti pelissä myös.
Hämeenlinnassa palkitaan huomenna nuorten joukkueen valmennusjohto ja lisäksi molempien joukkueiden mestaripelaajat.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hetkonen, Tuppuraisen vetohan näytti osuvan maalin takapystyrolppaan, eli maaliin? Mutta ei hyväksytty.

Minun mielestä osui ylirimaan, videotarkistuksen tulos ilmeisesti sama, koska ei maalia.
Pelaajat itse aika usein näkee onko maali vai ei, Tuppurainen ei tuulettanut yhtään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös