Pe 8.1.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 31 260
  • 442
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä, en ole käynyt vuosiin ja viimeinen visiitti 90-luvulta. Vaikka moni kritisoi läpsyttimiä niin rummut/rumpu se vasta ärsyttävä onkin.

Eiköhän se Jypin rumpuperinne alkanut jo ulkojäiltä? Ainakin jäähallissa se toisia kiihottava ja toisia veetuttava cp-epätahtinen kumina on kuulunut aina 1980-luvulta saakka. Jypin identiteetti.

Jyppiläiset korjannee, jos olen aivan hakoteillä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Mulla on pipareiden vakio toimittaja, jolta ei kastamiset ihan heti lopu. Mutta kerro nyt vielä siitä sun ensimmäisestä kerrasta. Että milloin olet ajatellut sen päivän koittavan...?
Sitten kun Kasperi Kapanen ratkaisee jotain suurta eikä vaan tuhnuile..!
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Generous.. Varsin kädetön
 
Suosikkijoukkue
KK
Eiköhän se Jypin rumpuperinne alkanut jo ulkojäiltä? Ainakin jäähallissa se toisia kiihottava ja toisia veetuttava cp-epätahtinen kumina on kuulunut aina 1980-luvulta saakka. Jypin identiteetti.

Jyppiläiset korjannee, jos olen aivan hakoteillä.
Tämä on kyllä jännä. Rummutus tulee todella oudoissa tilanteissa ja kauhealla epätahtisella rummutuksella. En ole ajatellut mennä kyllä Jyväskylään ikinä katsomaan jääkiekkoa niin kauan kuin tullaista on. Näin olen päättänyt jokaisen "rumpuhallin" kohdalla.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Teppo ja kumppanit ryssivät huolella, purkukiekko kun on niin ylivoimaisen vaikeaa...
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Pikkupoika näytti kuinka Isomäessä syödään Kivikylän nakkeja. Juodaanko Äijänsuolla Pata-kahvia? Se kuulemma sopii myös raumalaisille.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hakulisen mielestä kiekko meni JYP maaliin, tarkistetaan videolta.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Taitaa stadilaisilla sittenkin toistua se viime talven sulaminen sääleihin. Way to go Stögö, just pari kierrosta sitten ehdin kehumaan, kuinka kiva olla kaukana säälien uhasta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös