Helvetti miten paljon nuo tuomarit sallii stadissa Tepsin estää kiekottomia
Oliko niin että Jokinen laittaa hokkarit naulaan tän kauden jälkeen? Olihan?
Oliko niin että Jokinen laittaa hokkarit naulaan tän kauden jälkeen? Olihan?
Jatkaa ainakin ensi kauden. Mahtavuutta!Varmaan innostuu vain ja jatkaa (kärkiketjuissa) seuraavat kolme kautta / vuotta.
Nohnoh.Kärppien onni että runkkis kestää 60 peliä. Muuten ei päästäis edes pleijareihin.
NHL-Jussi ohjaa syötön muikkuihin, että saa levätä.
Mä oon aika varma että Jukka on tehnyt sopimuksen alakerran herran kanssa siitä että Kärpät ei tällä kaudella Tapparaa voita. Helppo olla rauhallisin mielin kun tietää että sopimus pitää :DSiitä tietää ettei peli ole ollut lähelläkään Tapparan häviötä, kun Rautakorpi ei käy kuumana pelin aikana kertaakaan.
Eikö se sääntö ole että jos veskaa häiritään alueen sisällä, niinkuin Annunen itse on, ei kai pelkästään jonkin hänen ulokkeen?
Kuulostaahan tuo oudolta jos veskan hanskan saa sitoa pois jos hänen hanskansa on alueelta ulkona.
Tää oli kyllä erikoinen tilanne. Räpylä "takertui" maskimiehen jalkaan ja liikkui sen mukana ylöspäin ilman, että Annunen sitä räpyläänsä pystyi käyttämään.
Onko sääntö todella noin, että räpylän saa sitoa (tässä tilanteessa toki tahattomasti) tai sitä voi estää alueen ulkopuolella vai kävikö tässä klassiset ja videot katottii pikasesti ja ei edes huomattu mikä siellä oli syy haastoon ja kiekko vaan keskelle pikavauhtia?
Ei saa tietenkään sitoa.
Koitin sääntökirjasta etsiä, mutta en kyllä hyvällä tahdollakaan löydä kohtaa, jonka mukaan maalialueen ulkopuolella tapahtuva tahaton kontakti maalivahtiin olisi syy hylätä maali. Voisko joku auttaa?Yllättävän vähän tästä on puhuttu vaikka pieni kontakti kyseessä onkin, hanska ja sen johdosta Annusen käsi ei voi mitenkään tehdä täyttä liikettä Bertrandin vuoksi.
Eihän tässä väitettykään tuomarivirheen mukaiseksi tuomioksi tuota, lähinnä kyseltiin paremmin tietäviltä asiasta.Koitin sääntökirjasta etsiä, mutta en kyllä hyvällä tahdollakaan löydä kohtaa, jonka mukaan maalialueen ulkopuolella tapahtuva tahaton kontakti maalivahtiin olisi syy hylätä maali. Voisko joku auttaa?