Eikös Grant saanut kolme peliä kun sylkäisi? tuomaria päin!?Paljonkos tuollaisesta tuomarin tinttaamisesta on viimeisimpien torihintojen mukaan palkittu? Kai tuosta nyt 3 - 5 matsia banaania tulee?
Eikös Grant saanut kolme peliä kun sylkäisi? tuomaria päin!?Paljonkos tuollaisesta tuomarin tinttaamisesta on viimeisimpien torihintojen mukaan palkittu? Kai tuosta nyt 3 - 5 matsia banaania tulee?
Kiitos. Aina on hyvä oppia uutta. Samoin @sämpylä89 ja @salama#8Juuret Virossa, vaikka Suomessa onkin syntynyt. Käsittääkseni Viron maajoukkueessa esiintynyt Riho Embrich olisi broidi, vaikka Eliteprospects ei veljeyttä näytäkään. Sen sijaan Riholle on Eliteprospectsissa isketty "Finnish/Estonian/Russian citizenship", eli en yllättyisi, vaikka kotikielenä olisikin ollut venäjä.
edit: Eli olettaisin tämän meidän Embrichin olevan Suomeen muuttaneiden vironvenäläisten lapsi, jolla toki nimestä huolimatta voi olla saksalaisia juuria, kuten joku sanoikin.
edit2: eli siis EE ei olisi Suomeen muuttanut Viron venäjänkielisen vähemmistön edustaja, vaan täällä sellaisille syntynyt.
Mä antaisin tosta tupmariosuudesta pelikiellon sijaan mitalin. Niin ylimielistä kusipäätä siellä välillä puhaltelee, että ihan pelkästään oikein että joku munapää saa välillä tauluunsa.Lokon tilanteessa sanoisin, että tuossa on yksi aivan helvetin tyhmä yksittäinen idiootti kyseessä. Ton perusteella mä en tuomitsisi koko jengiä, vaan ainoastaan tuon sankarin. Toivottavasti kakku on oikeasti pitkä, aivan järjetöntä menoa.
Vieläköhän löytys kokeilunhaluisia nuoria poikia ? Iso Olli odottaa
Mä antaisin tosta tupmariosuudesta pelikiellon sijaan mitalin. Niin ylimielistä kusipäätä siellä välillä puhaltelee, että ihan pelkästään oikein että joku munapää saa välillä tauluunsa.