Pe 7.12.2018 Lokomotiv Jaroslavl - Jokerit

  • 10 689
  • 141

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Aikamoinen suoritus. Ensin vedetään taklaus päähän, lyödään tuomaria päähän aikamoisella heijarilla ja sitten otetaan yleisöä haltuun.

Vähintään 10 peliä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Juuret Virossa, vaikka Suomessa onkin syntynyt. Käsittääkseni Viron maajoukkueessa esiintynyt Riho Embrich olisi broidi, vaikka Eliteprospects ei veljeyttä näytäkään. Sen sijaan Riholle on Eliteprospectsissa isketty "Finnish/Estonian/Russian citizenship", eli en yllättyisi, vaikka kotikielenä olisikin ollut venäjä.

edit: Eli olettaisin tämän meidän Embrichin olevan Suomeen muuttaneiden vironvenäläisten lapsi, jolla toki nimestä huolimatta voi olla saksalaisia juuria, kuten joku sanoikin.

edit2: eli siis EE ei olisi Suomeen muuttanut Viron venäjänkielisen vähemmistön edustaja, vaan täällä sellaisille syntynyt.
Kiitos. Aina on hyvä oppia uutta. Samoin @sämpylä89 ja @salama#8
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Melkein kaksi minuuttia kahden miehen ylivoimaa. Nyt jos ei naulata niin tulee vielä tiukat paikat.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Toivottavasti homma ei lähtisi lapasesta yhden apinan temppujen takia. Sinänsä ollut hyvä matsi, mutta aina voi eskaloitua mihin tahansa tämä homma.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Lokon tilanteessa sanoisin, että tuossa on yksi aivan helvetin tyhmä yksittäinen idiootti kyseessä. Ton perusteella mä en tuomitsisi koko jengiä, vaan ainoastaan tuon sankarin. Toivottavasti kakku on oikeasti pitkä, aivan järjetöntä menoa.
Mä antaisin tosta tupmariosuudesta pelikiellon sijaan mitalin. Niin ylimielistä kusipäätä siellä välillä puhaltelee, että ihan pelkästään oikein että joku munapää saa välillä tauluunsa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tossa ois pitänyt naulata. Mutta ei tässä mitään hätää ole. Harvinaisen hyvää vieraspelaamista. Toistaiseksi.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Mä antaisin tosta tupmariosuudesta pelikiellon sijaan mitalin. Niin ylimielistä kusipäätä siellä välillä puhaltelee, että ihan pelkästään oikein että joku munapää saa välillä tauluunsa.

Rehellisesti sanoen olen tänään ollut harvinaisen tyytyväinen tuomarilinjaan ja -toimintaan. Viime matsissa olisin voinut olla samoilla linjoilla, mutta tänään noille tuomareille voisi todeta "good game" matsin jälkeen. Sen sijana uskon, että tuosta tuomarin koskemattomuuden rikkomisesta ei aivan kovimpia sanktioita tule, perusteena se, että tarkoitus ei ollut iskeä tuomaria.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Olipa loistavasti kulutettu sekunnit 5vs3 ylivoiman jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös