Pe 6.5.2016 Otteluseuranta (1. kisapäivä)

  • 99 342
  • 986
Tila
Viestiketju on suljettu.

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Nämäkin MM-kisat menee mun osalta perinteisin meinoin. Katson pelit joissa on joku jääkiekkojoukkueeksi luokiteltava vastassa + mitalikahinat. Tää alkusarja on jotenkin niin väsynyt.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Tätä viestii voi lainata kun kerrotte mulle epäonnistujat Suomelta.

Listaa tähän:
-
-
Jne

Niin kova suolaus oli ennen kisoja lähes kaikesta muusta kun hyökeistä. Eka erä oli hakemista ja totuttelua ehkä jopa yllättävän painostavaan pelitapaan. Tokaan erään hienosti tää murrettiin lähes täysin ja oli aivan meidän erä. Jatkakaa.
 
Miellyttävää huomata myös emorybyjen olevan vaikeuksissa tsekkien kanssa. Jokohan KGB on vieraillut tuomareiden tykönä?
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Matthews menee 90% varmuudella ykkösenä vaikka Laine pelaisi hyvin tässä turnauksessa. Laine toki ansaitsee sen #1 paikan, mutta Leafs hakee Matthewsin ykkösenä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pihlström on muuten hoitanut ruutunsa pirun hyvin. Energinen ja vauhtia riittää, kuten odottaa saattoikin. Mutta väärin valittu neloskentän rouhijaksi ja AV-pelaajaksi vai miten se taas meni...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä mä ottasin joukkueeseeni pelaajan, joka tekee maalin viimeisellä sekunnilla ja on nippa nappa 18-vuotiaana pudotuspelien MVP. En mä nyt oikein tiedän mitä tarkotan. VMP.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahas siellä on kotijoukkue Venäjä häviöllä 2-0 Tsekkien kanssa.
Eipä se yllättäisi, jos Venäjä sulaisi taas kotikisoissaan pahemman kerran. Puolivälierissä ulos.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kai te tiedätte, että nää kisat päättyy puolivälieriin ja vastassa on joku Norja tmv. Koska muka Suomi on jotain voittanut, kun on ollut ennakkosuosikki? Tai ylipäätään, kun näyttää tosi hyvältä? U20 kisat? No ehkä, tosin ei tainnut tällaista mitalihehkutusta olla silloinkaan heti alussa.

Pessimisti ei pety :D
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Itseasiassa Miken on varmaan pakko koittaa uutta veiviä näissä kisoissa. Eri asia kuka hoitaa Nurmisen veivin kisojen jälkeen?
Olihan se jo pomputtelemassa kiekkoa tossa yhdessä vaiheessa. Sääli että vihellettiin paitsioksi. Jotain sieltä kuitenkin tulee.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Olemme saaneet kuvamateriaalia..
 

Liitteet

  • tonninseteli.jpg
    tonninseteli.jpg
    79,6 KB · kertaa luettu: 475
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös