Don Sputnik
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Liverpool
Sieltä huikean kuvion päätteeksi 0-1...Ei siis jääty nollille = torille!!
Tulihan sieltä. Melko räkäinen vielä. Kaikki lasketaan eihän siinä.Molempien joukkueiden hyökkäyspelaaminen on niin surkeaa, että saapa nähdä tuleeko yhtään maalia ennen pilkkuja.
Ei. Jaa heti helähti. Jinx :D
Toivottavasti antaa palautteen myös Tepon ulosajosta.Zabolta ansaittua palautetta dumarille.
Toivottavasti antaa palautteen myös Tepon ulosajosta.
A-junioritason tuuripomppu.SaiPa johtoon tuuripompulla © @Roger Moore
Lappeenrannassako istutaan kädet puskassa hiljaa koko matsin ajan? Ei mikään ihme, että aina puhutaan väsyneistä tiistai illan Lappeenrannan vieraspeleistä. Tsemit sinne.
Kyllähän jääkiekko otteluun tuomareille huutelu kuuluu asiaan mikäli he eivät hommiansa osaa. Tai ainaki omassa ammatissa asiakkaat tulee heti vittuilemaan jos ei joku miellytä.
Varmaan Liigan kurinpito antaa tuohon vielä kakkua päälle ja Lundell pääsi tempauksestaan kuin kuuluisa koira veräjästä.Toivottavasti antaa palautteen myös Tepon ulosajosta.
Maali Oulussa! Itse antaisin parin vuoden jatkon. Kentällä sellaista dominointia, ettei tarvitse käydä pelin jälkeen suihkussa.Tässä on nyt se vaara, että jos Saipa räpiköi voiton, niin Tero ei lähdekään, vaan kirjoittaa kolmen vuoden jatkot.
Ei Kärpät saa yhtään maalia ja Lappeenrannassa iloitaan voitosta.Eiköhän sieltä Kärpät vähän nosta tempoa viimeiseen erään ja latovat paikoista maalit niin veikkaan 4-1 lopputulosta.
Juu..siis mun mielikuvitus sanoi tänään että 0-2 saipalle kun oon muutaman pelin tätä kärppien muniin puhaltelua katellu... saa nähä. Mutta onhan tuo kärppien peli surkeaa
Teppo ajaa puun eli selän takaa olkapäällä suoraan päähän. Omaan silmään aika selkeä ulosajo riippumatta siitä mikä logo paidassa on. Jos sanktio myönnetään Erkka Lapaselle niin siitä vaan.Korkeintaan sinulle...
Mutta ulosajon syy oli estäminen?Teppo ajaa puun eli selän takaa olkapäällä suoraan päähän.