Pe 6.11.2020 Kärpät - SaiPa

  • 12 379
  • 210

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
"Ansaittu" johtomaali SaiPalle.
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Tässä on nyt se vaara, että jos Saipa räpiköi voiton, niin Tero ei lähdekään, vaan kirjoittaa kolmen vuoden jatkot.
 

Altec

Jäsen
Tuomari siinä zabolle että se oli sun oman mailan tuppi otsassa.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Molempien joukkueiden hyökkäyspelaaminen on niin surkeaa, että saapa nähdä tuleeko yhtään maalia ennen pilkkuja.

Ei. Jaa heti helähti. Jinx :D
Tulihan sieltä. Melko räkäinen vielä. Kaikki lasketaan eihän siinä.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eiköhän sieltä Kärpät vähän nosta tempoa viimeiseen erään ja latovat paikoista maalit niin veikkaan 4-1 lopputulosta.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Lappeenrannassako istutaan kädet puskassa hiljaa koko matsin ajan? Ei mikään ihme, että aina puhutaan väsyneistä tiistai illan Lappeenrannan vieraspeleistä. Tsemit sinne.

Kyllähän jääkiekko otteluun tuomareille huutelu kuuluu asiaan mikäli he eivät hommiansa osaa. Tai ainaki omassa ammatissa asiakkaat tulee heti vittuilemaan jos ei joku miellytä.

Ei varmasti aina istuta, eikä tarvitsekaan. Mutta siinä nyt oli myös tuo loukkaantuminen, ehkä ei nyt ihan tuollaisen älämölon paikka ollut? No, nykyään on ulosajot herkässä, kuten tässäkin, että sitä taustaa vasten toki reaktion osittain ymmärtää.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Tässä on nyt se vaara, että jos Saipa räpiköi voiton, niin Tero ei lähdekään, vaan kirjoittaa kolmen vuoden jatkot.
Maali Oulussa! Itse antaisin parin vuoden jatkon. Kentällä sellaista dominointia, ettei tarvitse käydä pelin jälkeen suihkussa.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Toivottavasti SaiPan mies on kunnossa. Oli kyllä erikoisin tilanne ihan hetkeen. Ehkä kun selässä lukee Teppo, eikä Lundell niin meni oikein. Nyt jännittää loppuuko tää peli ennen yheksää.
 

Prophet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Juu..siis mun mielikuvitus sanoi tänään että 0-2 saipalle kun oon muutaman pelin tätä kärppien muniin puhaltelua katellu... saa nähä. Mutta onhan tuo kärppien peli surkeaa
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Juu..siis mun mielikuvitus sanoi tänään että 0-2 saipalle kun oon muutaman pelin tätä kärppien muniin puhaltelua katellu... saa nähä. Mutta onhan tuo kärppien peli surkeaa

Melkoinen ennustus. Saipa ei ole ollut viime aikoina kauhean hyvä tuossa maalin tekemisessä.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Korkeintaan sinulle...
Teppo ajaa puun eli selän takaa olkapäällä suoraan päähän. Omaan silmään aika selkeä ulosajo riippumatta siitä mikä logo paidassa on. Jos sanktio myönnetään Erkka Lapaselle niin siitä vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös