Pe 5.5.2017 Otteluseuranta (1. kisapäivä)

Tila
Viestiketju on suljettu.
Panarin tällää viileästi kiekon maaliin rankkarista, Ruotsi sössii omat yrityksensä, ja Venäjä voittaa.
 

Breathe

Jäsen
Hyvä ja ehjä esitys Venäjältä.
 

SergeiK

Jäsen
Menevätkö nuo pelaajat ja kiekko suoraan?

Itse olisin viheltänyt ainakin kaksi rankkaria hylätyksi.
 

Hollanti

Jäsen
Olis tullu tasotus, jos kiekko olis menny maaliin
 

Juteeni

Jäsen
Diplomisellisti soittaa Martti Vainaa & Sallitut Aineet Pelimiehen taustanauhan päälle mikittömällä sellolla samalla kun Aravirta ja Jalonen jäpittää lasipöydän ääressä tonnin seteleinä. Maikkari! Maikkari! Maikkari!
 

sorza

Jäsen
No siis lähinnä mietin kun ihan selkeästi sanottu, että Suomen pelit täytyy näkyä ilmaiseksi

Palautteen laitoin jo ja mainitsin harkitsevani rikosilmoituksen tekemistä. Pyysin myös anteeksi palautteen sävyä henkilöltä joka sen lukee, koska hän ei asialle voi mitään. Laki sanoo näin näistä ilmaisiksi näytettävistä urheilutapahtumista ja boldattuna se oleellisin:

Finlex kirjoitti:
Edellä 1 momentissa tarkoitetut miesten jalkapallon maailmanmestaruusloppukilpailujen avaus-, välierä- ja loppuottelut sekä Suomen maajoukkueen ottelut, miesten jalkapallon Euroopan mestaruusloppukilpailujen avaus-, välierä- ja loppuottelut sekä Suomen maajoukkueen ottelut, miesten jääkiekon maailmanmestaruuskilpailujen välierä- ja loppuottelut sekä Suomen maajoukkueen ottelut on lähetettävä kokonaan suorina lähetyksinä.
 
Diplomisellisti soittaa Martti Vainaa & Sallitut Aineet Pelimiehen taustanauhan päälle mikittömällä sellolla samalla kun Aravirta ja Jalonen jäpittää lasipöydän ääressä tonnin seteleinä. Maikkari! Maikkari! Maikkari!
Hepuilla hetki kun tajusivat että mihin helvettiin sitä on tullut lähdettyä.
 

Breathe

Jäsen
Sitten odottelemaan illan päämatsia.
 

Mordjinn

Jäsen
Palautteen laitoin jo ja mainitsin harkitsevani rikosilmoituksen tekemistä. Pyysin myös anteeksi palautteen sävyä henkilöltä joka sen lukee, koska hän ei asialle voi mitään. Laki sanoo näin näistä ilmaisiksi näytettävistä urheilutapahtumista ja boldattuna se oleellisin:

Mihin voi laittaa palautetta että tätä lakia rikottiin? Emailia siis. Kiitos.

Maikkarin meininki on niin huonoa (ilmaiseksi tai maksulla) että toivon kisat heti sieltä pois.
 

sorza

Jäsen
Mihin voi laittaa palautetta että tätä lakia rikottiin? Emailia siis. Kiitos.

Jouduin laittamaan viihdeosion kautta, kun urheilun puolelta en yllättäen löytänyt palauteosiota. Sieltä muu aihe ja ohjelman nimi niin mennee oikeaan osoitteeseen.
 

Breathe

Jäsen
Jouduin laittamaan viihdeosion kautta, kun urheilun puolelta en yllättäen löytänyt palauteosiota. Sieltä muu aihe ja ohjelman nimi niin mennee oikeaan osoitteeseen.
Mitäs nyt on siis tapahtunut? (Itse katselin youtubesta niin en tiedä mistä nyt puhutaan)
 

Pallister

Jäsen
Mitäs nyt on siis tapahtunut? (Itse katselin youtubesta niin en tiedä mistä nyt puhutaan)
Lokeilta jäi minuutti ottelua näkymättä.

Toivoisin kyllä että nuo lait purettaisiin,älyttömät nuo "pitää näyttää"-pykälät.
Ne ketkä haluaa katsoa,maksavat. Ketkä ei,eivät katso.
 

El Lude

Jäsen
Jouduin laittamaan viihdeosion kautta, kun urheilun puolelta en yllättäen löytänyt palauteosiota. Sieltä muu aihe ja ohjelman nimi niin mennee oikeaan osoitteeseen.
Laitoin myös palautetta. Näille Pallistereille tiedoksi: enää en ikinä katso maikkarin letkeää kisatarjontaa jääkiekossa. Lain rikkominen on näemmä myös ok, jos sen tekee maikkari. Asia selvä.
 

Mordjinn

Jäsen
Lokeilta jäi minuutti ottelua näkymättä.

Toivoisin kyllä että nuo lait purettaisiin,älyttömät nuo "pitää näyttää"-pykälät.
Ne ketkä haluaa katsoa,maksavat. Ketkä ei,eivät katso.

Ja eriarvoisuus kasvaa kun vain ne jolla on massia voivat nauttia maajoukkueurheilusta. Minun mielestäni on hyvä että tällaisessa asiassa kaikilla on mahis zoomia ilmaiseksi. Maikkari voi vetää vaikka kuinka vihkoon ja täyttää erätauot millä vaan haluavat kunhan peli näytetään kokonaan.
 
Ja eriarvoisuus kasvaa kun vain ne jolla on massia voivat nauttia maajoukkueurheilusta. Minun mielestäni on hyvä että tällaisessa asiassa kaikilla on mahis zoomia ilmaiseksi.
Juurikin näin. Kyllä maajoukkueen pelit tulee olla kaikille katsottavana ilman erillisiä lisämaksuja, ja kiinnostuneemmat voi sitten hankkia kanavapaketteja kun tykkää enemmän katsoa. Ja huom. olen itse tilannut paketin jokaisena Maikkarin kisavuotena, mutta siitäkin huolimatta toivon että kaikilla on tasavertainen mahdollisuus katsoa maajoukkueen pelit suorana lähetyksenä ilmaiseksi.
 
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös