EmeraldSapphire
Jäsen
Panarin tällää viileästi kiekon maaliin rankkarista, Ruotsi sössii omat yrityksensä, ja Venäjä voittaa.
Kannatan tällä kertaa venäläisiä. Tiedotan.
Molemmat maalivahdit pelas kyllä hyvin, veikkaan että nää jengit kohtaa vielä mitalipeleis
No siis lähinnä mietin kun ihan selkeästi sanottu, että Suomen pelit täytyy näkyä ilmaiseksi
Finlex kirjoitti:Edellä 1 momentissa tarkoitetut miesten jalkapallon maailmanmestaruusloppukilpailujen avaus-, välierä- ja loppuottelut sekä Suomen maajoukkueen ottelut, miesten jalkapallon Euroopan mestaruusloppukilpailujen avaus-, välierä- ja loppuottelut sekä Suomen maajoukkueen ottelut, miesten jääkiekon maailmanmestaruuskilpailujen välierä- ja loppuottelut sekä Suomen maajoukkueen ottelut on lähetettävä kokonaan suorina lähetyksinä.
Hepuilla hetki kun tajusivat että mihin helvettiin sitä on tullut lähdettyä.Diplomisellisti soittaa Martti Vainaa & Sallitut Aineet Pelimiehen taustanauhan päälle mikittömällä sellolla samalla kun Aravirta ja Jalonen jäpittää lasipöydän ääressä tonnin seteleinä. Maikkari! Maikkari! Maikkari!
Eiku Suomi - V-Venäjä...Niin siis puhe on Venäjän ja Hurrimaan pelistä...
Palautteen laitoin jo ja mainitsin harkitsevani rikosilmoituksen tekemistä. Pyysin myös anteeksi palautteen sävyä henkilöltä joka sen lukee, koska hän ei asialle voi mitään. Laki sanoo näin näistä ilmaisiksi näytettävistä urheilutapahtumista ja boldattuna se oleellisin:
Mikä tuosta maksullisesta nyt niin huonoa tekee?Maikkarin meininki on niin huonoa (ilmaiseksi tai maksulla) että toivon kisat heti sieltä pois.
Mihin voi laittaa palautetta että tätä lakia rikottiin? Emailia siis. Kiitos.
Mitäs nyt on siis tapahtunut? (Itse katselin youtubesta niin en tiedä mistä nyt puhutaan)Jouduin laittamaan viihdeosion kautta, kun urheilun puolelta en yllättäen löytänyt palauteosiota. Sieltä muu aihe ja ohjelman nimi niin mennee oikeaan osoitteeseen.
Lokeilta jäi minuutti ottelua näkymättä.Mitäs nyt on siis tapahtunut? (Itse katselin youtubesta niin en tiedä mistä nyt puhutaan)
Laitoin myös palautetta. Näille Pallistereille tiedoksi: enää en ikinä katso maikkarin letkeää kisatarjontaa jääkiekossa. Lain rikkominen on näemmä myös ok, jos sen tekee maikkari. Asia selvä.Jouduin laittamaan viihdeosion kautta, kun urheilun puolelta en yllättäen löytänyt palauteosiota. Sieltä muu aihe ja ohjelman nimi niin mennee oikeaan osoitteeseen.
Eli sinunkaltaistesi takia Ylellä ei ollut enää varaa ostaa kisojen oikeuksia. Kiitoksia sinne suuntaan!Ite en maksanut koskaan tv-lupaa.
Lokeilta jäi minuutti ottelua näkymättä.
Toivoisin kyllä että nuo lait purettaisiin,älyttömät nuo "pitää näyttää"-pykälät.
Ne ketkä haluaa katsoa,maksavat. Ketkä ei,eivät katso.
Juurikin näin. Kyllä maajoukkueen pelit tulee olla kaikille katsottavana ilman erillisiä lisämaksuja, ja kiinnostuneemmat voi sitten hankkia kanavapaketteja kun tykkää enemmän katsoa. Ja huom. olen itse tilannut paketin jokaisena Maikkarin kisavuotena, mutta siitäkin huolimatta toivon että kaikilla on tasavertainen mahdollisuus katsoa maajoukkueen pelit suorana lähetyksenä ilmaiseksi.Ja eriarvoisuus kasvaa kun vain ne jolla on massia voivat nauttia maajoukkueurheilusta. Minun mielestäni on hyvä että tällaisessa asiassa kaikilla on mahis zoomia ilmaiseksi.