Pe 5.4.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 24 451
  • 759
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Flashscore pistää entistä paremmaksi :D Nyt näkyy olevan tokan erän vedot 5-13 Kärpille. Taisi olla oikeesti just toisin päin
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ei kyllä meidän pelissä tuomarit vedä kummankaan pussiin, ne on vaan ihan yleisesti paskoja.
Älä vielä sano, saattaa Kärpät saada kolmannessa erässä jonkun kevyen ylivoiman, jos eivät muuten pääse karkuun.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On tämä tuomarityöskentely molemmissa peleissä kyllä ihan vitun isoa vitsiä. Seeproille tullut kaiketi ohjeet Liigan taholta, että Tappara ja Kärpät saatava finaaliin, niin vahvasti näiden pussiin tuomarit vetävät.
Ohhoh, mitäs siellä on vedetty? Lahdessa kyllä vedetään niin kotiin päin että ei noita tuomareita kyllä voi Kärppiä suosiviksi sanoa edes vitsillä
 

Paradym

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät (#20 Joenväärä)
Kyllä siellä Kralin maila käy myös Anttilaa päähän ennenkuin oma maila tulee perässä. Pieni osuma mutta osuma. Niemelä ja yleisö päättää keskittyä jälkimmäiseen osumista.
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Kyllä siellä Kralin maila käy myös Anttilaa päähän ennenkuin oma maila tulee perässä. Pieni osuma mutta osuma. Niemelä ja yleisö päättää keskittyä jälkimmäiseen osumista.
Mun mielestä porukka kattoo täällä 30 tuuman telkkaria viiden metrin päästä eikä tietokoneen ruutua kuin minä, heti ensi kättelyssä näen tuon ensiosuman kypärään joka todellakin on tarpeeksi iso että sen pelaajana tuntee ja sitten korostaa Anttilana, ei kahta sanaakaan että on korkea maila.

Noh, Pelikaanit nyt mitä luultavammin saa tästä tunteennostatuksen alivoiman selvitessään jos seurataan pelin kuvaa.
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
On tämä tuomarityöskentely molemmissa peleissä kyllä ihan vitun isoa vitsiä. Seeproille tullut kaiketi ohjeet Liigan taholta, että Tappara ja Kärpät saatava finaaliin, niin vahvasti näiden pussiin tuomarit vetävät.
Eikö se olekaan enää tamperelaisten finaali, tai Tappara-HIFK? Pitäiskö vaihtaa jo levyä?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Itse ihmettelen miten porukka täällä ei nää että lapa osuu kypärään 100% ja Anttila korostaa 100%.
Ite oon impannut yhteensä varmaan kymmeniä tunteja ja oon 100% kunnossa vaikka oon impaanut varmaan 100 tuntiakin impannut.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun mielestä porukka kattoo täällä 30 tuuman telkkaria viiden metrin päästä eikä tietokoneen ruutua kuin minä, heti ensi kättelyssä näen tuon ensiosuman kypärään joka todellakin on tarpeeksi iso että sen pelaajana tuntee ja sitten korostaa Anttilana, ei kahta sanaakaan että on korkea maila.
Toisaalta, jos on lapa lähelläkään Anttilan päätä, niin melko korkea maila on kyseessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös