Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Flashscore pistää entistä paremmaksi :D Nyt näkyy olevan tokan erän vedot 5-13 Kärpille. Taisi olla oikeesti just toisin päin
Porissa on vähän erilaiset yv-kuviot. Noh, en tuomitse.Yv-homostelun merkitys valitettavan iso alkaa olemaan tässä vaiheessa pelejä.
Älä vielä sano, saattaa Kärpät saada kolmannessa erässä jonkun kevyen ylivoiman, jos eivät muuten pääse karkuun.Ei kyllä meidän pelissä tuomarit vedä kummankaan pussiin, ne on vaan ihan yleisesti paskoja.
Samaa mieltä kanssasi siitä että tuomarit on paskoja, mutta selvän otti pois tuossa ja sitten selvän missasi siinä kampissa, amadidumarit töissä taas.Joo, toki, mutta kun erittäin harvat rikkeet vihelletään, niin tämä? Ei se kamppi? Huumoria oli kyllä tuo korkea mailakin
Ohhoh, mitäs siellä on vedetty? Lahdessa kyllä vedetään niin kotiin päin että ei noita tuomareita kyllä voi Kärppiä suosiviksi sanoa edes vitsilläOn tämä tuomarityöskentely molemmissa peleissä kyllä ihan vitun isoa vitsiä. Seeproille tullut kaiketi ohjeet Liigan taholta, että Tappara ja Kärpät saatava finaaliin, niin vahvasti näiden pussiin tuomarit vetävät.
Aikuinen ihminen :DOn tämä tuomarityöskentely molemmissa peleissä kyllä ihan vitun isoa vitsiä. Seeproille tullut kaiketi ohjeet Liigan taholta, että Tappara ja Kärpät saatava finaaliin, niin vahvasti näiden pussiin tuomarit vetävät.
Korkki kiinni.Älä vielä sano, saattaa Kärpät saada kolmannessa erässä jonkun kevyen ylivoiman, jos eivät muuten pääse karkuun.
Uskomattomat värilasit saa olla jos miettii että täällä on vain kotiinpäin vedetty, ihan perseestä nuo tuomarit on ollut kumpaakin suuntaan :DOhhoh, mitäs siellä on vedetty? Lahdessa kyllä vedetään niin kotiin päin että ei noita tuomareita kyllä voi Kärppiä suosiviksi sanoa edes vitsillä
Siä o Yyterissä tunnin juna.Porissa on vähän erilaiset yv-kuviot. Noh, en tuomitse.
AmenUskomattomat värilasit saa olla jos miettii että täällä on vain kotiinpäin vedetty, ihan perseestä nuo tuomarit on ollut kumpaakin suuntaan :D
No on joo, mutta eihän sitä omien rikkeitä yleensä nää :)Uskomattomat värilasit saa olla jos miettii että täällä on vain kotiinpäin vedetty, ihan perseestä nuo tuomarit on ollut kumpaakin suuntaan :D
Mun mielestä porukka kattoo täällä 30 tuuman telkkaria viiden metrin päästä eikä tietokoneen ruutua kuin minä, heti ensi kättelyssä näen tuon ensiosuman kypärään joka todellakin on tarpeeksi iso että sen pelaajana tuntee ja sitten korostaa Anttilana, ei kahta sanaakaan että on korkea maila.Kyllä siellä Kralin maila käy myös Anttilaa päähän ennenkuin oma maila tulee perässä. Pieni osuma mutta osuma. Niemelä ja yleisö päättää keskittyä jälkimmäiseen osumista.
Joku vois jopa sanoa, että oikeet joukkueet jatkossaMolemmat matsit tasoissa kolmanteen, juuri niin kuin pitaa
Eikö se olekaan enää tamperelaisten finaali, tai Tappara-HIFK? Pitäiskö vaihtaa jo levyä?On tämä tuomarityöskentely molemmissa peleissä kyllä ihan vitun isoa vitsiä. Seeproille tullut kaiketi ohjeet Liigan taholta, että Tappara ja Kärpät saatava finaaliin, niin vahvasti näiden pussiin tuomarit vetävät.
Ite oon impannut yhteensä varmaan kymmeniä tunteja ja oon 100% kunnossa vaikka oon impaanut varmaan 100 tuntiakin impannut.Itse ihmettelen miten porukka täällä ei nää että lapa osuu kypärään 100% ja Anttila korostaa 100%.
Toisaalta, jos on lapa lähelläkään Anttilan päätä, niin melko korkea maila on kyseessä.Mun mielestä porukka kattoo täällä 30 tuuman telkkaria viiden metrin päästä eikä tietokoneen ruutua kuin minä, heti ensi kättelyssä näen tuon ensiosuman kypärään joka todellakin on tarpeeksi iso että sen pelaajana tuntee ja sitten korostaa Anttilana, ei kahta sanaakaan että on korkea maila.