Pe 5.2.2021 Otteluseuranta (Liiga)

• 15 461
  • 359

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kyllä suoraan aukea tuo HIFKn haasto, pelaajat pois maalivahdin alueelta ja perus taistelua.
Liigassahan tuo on niin arpapeliä mikä tuomio on että tämmöset on ihan hyviä hakuja, ja saa vähä pidemmän huilitauon omille jätkille jotta voi jatkaa myllytystä. Pitäisi alkaa samaan kun änärissä eli 2min boksi jos haasto ei mene läpi niin loppuisi nää arpajaiset.

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Vittu mitä paskaa Leprassa. Gallo napauttaa mokea polvareihin = 2 min. Kojo hieroo naamaa sen jälkeen, eikä mitään. Laitataklaus Sedofilta engbergiin. Ei mitään. Berger vähän hieroo naamaa, saa 2+2. Vittu lol.

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kousa sätki kiekon omiin, ei tuossa pitäisi olla mitään syytä hylätä. Erikoinen haasto tässä kohtaa peliä.

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On tuo hylättävissä, Räsänen periaatteessa työntää Halosen patjaa maalin sisälle..

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ilmeisesti kaikki maalinjälkeiset tapahtumat deletoidaan. Mielenkiintoista olisi kyllä kun tulisi joku joukkotappelu siinä välissä. Sitten kun päästäisiin taas pelaamaan niin loukkaantuneet haettaisiin takaisin sairaalasta ja kelloa ruuvattais puoli minsaa taaksepäin.
Otin tämän esille, koska kyseessä ei ole yhtä oikeaa vastausta, vaan tuo käsitellään aina tapauskohtaisesti.

Kaikkia tapahtumia ei deletoida, mutta suurin osa kyllä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
mualihan se.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jos kaadut sinne itse, niin onko se silloin laitataklaus? Mies näyttää käyvän istumaan lähinnä laitaa vasten.
Kaadut itse on aivan eri asia kuin, jos sinut taklataan ja lennät laitaa päin taklauksen seurauksena.

Luulisi laitataklauksen määritelmän olevan selvä ainakin niille jotka seuraavat enemmän lajia. Näin ei näköjään ole.

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Nuo 5-3 yv:t pitäs käyttää...varmaan seuraavaa SaiPan yv maalia saadaankin odottaa 20 yritystä...no, kyllä se sentään pyöri ja pari paikkaakin tuli.

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Jos kaadut sinne itse, niin onko se silloin laitataklaus? Mies näyttää käyvän istumaan lähinnä laitaa vasten.
Samalla logiikalla voidaan kysellä että onko muka väkivaltaisuus kun otat iskut naamaan nyrkistä. Ota vaikka rinnalla vastaan. Turha naamaa sinne työntää nyrkin eteen.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Kaadut itse on aivan eri asia kuin, jos sinut taklataan ja lennät laitaa päin taklauksen seurauksena.

Luulisi laitataklauksen määritelmän olevan selvä ainakin niille jotka seuraavat enemmän lajia.
Taklaus ei vaan suuntautunut laitaa kohti... kädet ylhäällä taklaamisesta olisi voinut viheltää kakkosen päähän kohdistuneesta.

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Semmoinen huomio muuten että Lyytinen tippunut kokoonpanosta ja Hede tullut 13. hyökkääjäksi viime minuuteilla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy