Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Aikamoinen viive mulla ku ei mualia nävy.Ja näin, KalPa iskeepi nyt mualin.
Aikamoinen viive mulla ku ei mualia nävy.Ja näin, KalPa iskeepi nyt mualin.
Näkyykö nyt? Korjasin viiveen.Aikamoinen viive mulla ku ei mualia nävy.
Viive kurottu. 1-0 on totta.Aikamoinen viive mulla ku ei mualia nävy.
Laitataklaus???Täysin selvä laitataklaus Lappeenrannassa, mutta tuomarit arpovat taas toooodella pitkään
Tuomiot sentää meni kerranki oikein tilanteessaBergeriä harmittaa. Joku taklaa, niin mies kostaa nyrkillä. Upee mies!
Eikö taklattava lennä takaraivo edellä laitaan?Laitataklaus???
Ilmeisesti kaikki maalinjälkeiset tapahtumat deletoidaan. Mielenkiintoista olisi kyllä kun tulisi joku joukkotappelu siinä välissä. Sitten kun päästäisiin taas pelaamaan niin loukkaantuneet haettaisiin takaisin sairaalasta ja kelloa ruuvattais puoli minsaa taaksepäin.Nyt tulee mielenkiintoinen kysymys.
Jos SaiPan pelaaja vetää maalin takarautaan.
Peli jatkuu.
SaiPan pelaaja tekee selvän 2 minuutin jäähyyn oikeuttavan virheen, esim. poikittainen maila.
SaiPan pelaaja tekee ehkä maalin, mutta kiekko ei menekään maaliin. Sitä lähdetään kuitenkin tarkastamaan videolta.
Mitä tapahtuu 2 minuutin jäähylle, kun ensimmäisen tilanteen maali hyväksytään?
Ja Sallinen hyppää metriä lyhempään...Ihme vihellys tuo Sallisen kakkonen. Kalpan pelaaja yrittää potkaista kiekkoa, joten on mielestäni kiekollinen pelaaja ja siten taklattavissa. Tuomarin mielestä potkimista ei kuitenkaan lasketa, vaan tulkitsivat kiekottomaksi mieheksi.
Täysin selvä laitataklaus Lappeenrannassa, mutta tuomarit arpovat taas toooodella pitkään