Pe 5.11.2021 JYP - Ässät

  • 21 458
  • 454

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Turkulaisella oli n. 3 sekuntia maali tyhjänä ja kiekko lavassa. Jos osais laukoa olis tehny maalin. Ei oikee lähde nii leipo niin kaua, että maalivahti ehti mukaan ja veti ropellin ohi. Höh.

Mä haluan sen entisen Jerryn takaisin. Mihin ihmeeseen ja miksi se on kadonnut?
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Salmiolla tyhjä maali, yllättyneet kädet ylös, ettei tullut maalia. Siinäkin on niin vitun mitäänsanomaton pelaaja, että huh huh.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
1-7 lähentyy hurjaa vauhtia!
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Korkki Korhonen totesi radiossa, lähdetään kotiin katsomaan vaikka Vain elämää televisiosta :D Huonosti on silloin asiat.

Se olisikin, kun radioselostus loppuisi kesken pelin protestiksi.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Miten tää toistuu joka pelissä? Omista tilanteista ei mistään sisään ja vastustajat tekee joka paikastaan.

Edit: lähinnä se, että ei tuolla kauheasti puolusteta.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ja sama toistuu. Ei vittu mitään puolustusta.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
On tuo sotkakin aika paska vahvistu ja vielä c rinnassa jostain syystä?
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
No sepä se. Ei ole sattumaa.

Parkkinen on huono, Ruusu on huono, joukkue on huono ja erityisesti puolustuspeli on huonoa.

Ei se enää olekkaan sattumaa kun nuo käy läpi.
Hyökkäyspeli on ihan ok,mut ilman Kemelliä ei tuolla kauheasti maalintekijöitä ole. Se korostuu etenkin ylivoimassa
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hexa

chubster

Jäsen
Vähän nyt sääliä hei. Tää yhden ottelun mittanen tappioputki tuntuu muutenkin pahalta

Se oli rehellinen kysymys. Minä en muista milloin viimeksi JYP voitti enkö uskalla veikata koska niin käy seuraavan kerran. Olin vain käsityksessä, että Ässätkin tarpoo aika syvällä.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lambert tyrii, sinä kritisoit sääntöjä. Hölmön hommaa.

Siellä kävi paskat tuomarit taas painamassa Ässille yhden.

Luovutan. Et ymmärrä. Minä en kritisoi tuomareita, tuomarit vaan toteuttaa sääntöjä, paskojakin. Tulokseen on vain yksi syypää, JYP.

Minä kritisoin aivan vitun naurettavia sääntöjä. Se on sananvapauden piirissä oleva asia. Jos tuolla saa saatana vittuilla, kiroilla, rottailla...menee läpi lähes aina. Sitten sentteri aiheuttaa joukkueelle 5 minuutin alivoiman, se on sääntö jota en ymmärrä.

Ymmrrän, että pelaaja saa 10 minuuttia, tai 20 minuuttia ja ulos. En osta sääntöä, joka tuo 5 min alivoiman joukkueelle, joukkueen ei pidä kärsiä vaan sen pelaajan. Se on aivan se ja sama onko joku samaa mieltä, tämä on minun mielipide.

Piste. Hyvää viikonloppua sinulle ja onnittelut tämän pelin voitosta.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Voisko joku kertoa voittaisko JYP edes PK-35?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös