Miten sä jaksat jatkaa tuota samaa paskaa? Nauti nyt voitosta ja anna meidän vittu itkeä rauhassa!!!Lambert tyrii, sinä kritisoit sääntöjä. Hölmön hommaa.
Siellä kävi paskat tuomarit taas painamassa Ässille yhden.
Turkulaisen paikalle Gardiner.Miks muuten Gardiner ei pelaa ykkös yv:ssä, nyt kun Kemell on loukkaantuneena? On ainoa, joka tois vähän uhkaa one timereista.
Luovutan. Et ymmärrä. Minä en kritisoi tuomareita, tuomarit vaan toteuttaa sääntöjä, paskojakin. Tulokseen on vain yksi syypää, JYP.
Minä kritisoin aivan vitun naurettavia sääntöjä. Se on sananvapauden piirissä oleva asia. Jos tuolla saa saatana vittuilla, kiroilla, rottailla...menee läpi lähes aina. Sitten sentteri aiheuttaa joukkueelle 5 minuutin alivoiman, se on sääntö jota en ymmärrä.
Ymmrrän, että pelaaja saa 10 minuuttia, tai 20 minuuttia ja ulos. En osta sääntöä, joka tuo 5 min alivoiman joukkueelle, joukkueen ei pidä kärsiä vaan sen pelaajan. Se on aivan se ja sama onko joku samaa mieltä, tämä on minun mielipide.
Piste. Hyvää viikonloppua sinulle ja onnittelut tämän pelin voitosta.
Tämä on kyllä kummallista. Kun joukkueen paras laukoja loukkaantuu, niin tilalle laitetaan huonoin. Turkulaisen paikka ylivoimalla pitäis olla maalin takana.Miks muuten Gardiner ei pelaa ykkös yv:ssä, nyt kun Kemell on loukkaantuneena? On ainoa, joka tois vähän uhkaa one timereista.
Sentterit, runkkausliikkeet yms. eleet näkyvät katsomoon. Minusta näistä kuuluukin rankoa, sen verran lapsellista sentterin näyttäminen on.
Kokeileppa ite hengitellä viisi päivää viikossa hitsaussavuja.Mikä sulla on? Ihme kitinää kokoajan.
Sentterit, runkkausliikkeet yms. eleet näkyvät katsomoon. Minusta näistä kuuluukin rankoa, sen verran lapsellista sentterin näyttäminen on.
Lambert tyrii, sinä kritisoit sääntöjä. Hölmön hommaa.
Luovutan. Et ymmärrä.
Minä kritisoin aivan vitun naurettavia sääntöjä.
Teiltä vissiin on lainata?Vauvoilla on sellaisia kilistimiä ja helistimiä leluina. Sille voisi viritellä sellaisia varusteisiin niin kuuleekin missä menee.
Nyt vasta näin ton lambertin tilanteen. Tuo Lalonden niitti tuli huomattavasti myöhemmin kuin skotkan Barachiin. Ihan näin sivuhuomiona.
Lambert on surullinen tapaus, ei ole muuta sanottavaa. Kaikki propsit porilaisten vaihtopenkille josta oletettavasti huudeltu parit onnittelut haastaja maju paikasta, josta pikku Brädillä menny pata jumiin. Surkea jätkä.
Sitähän tuolla jo huutelin ihan heti, kävin tilanteen jälkee kelaamassa sen. RottaNyt vasta näin ton lambertin tilanteen. Tuo Lalonden niitti tuli huomattavasti myöhemmin kuin skotkan Barachiin.
Ei taida olla ketään kotona.Toivottavasti kolmannessa erääs soitellaan puhelu Lalondelle
No ei todellakaanEi taida olla ketään kotona.
Siitä ois voinu heittää myös Lalonden isoista ovista.Sitähän tuolla jo huutelin ihan heti, kävin tilanteen jälkee kelaamassa sen. Rotta