Pe 5.10.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 25 676
  • 384

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Kai sitä kiekollista miestä nyt pitää vähän peittämään mennä?! Kuka saipan pakki siinä seisoi kuin tikku paikassa ja antoi Palveen tulla vapaasti?
 

Barney

Jäsen
Eli täysin surkeaa.
Ilmeisesti. Samoin myös ilmeisesti monella muulla, sillä en ole kauheasti positiivisia asioita lukenut Piskulasta tämän kauden aikana.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät vie peliä ihan täysin, mutta maalipaikoissa ollaan paskoja.

Heti menee. 2-1 ansaittu
 

Cornelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mun mielestä näitä kumpaakaan SaiPan jäähyä ei olis pitäny viheltää. Nyt kävi näin ja peli on 2-0. Ihan kiva laukaus Palveella.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Hohhoijaa... että tällaista tällä kertaa samaan Bat-aikaan samalla Bat-kanavalla.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Vähän mä nyt olen kyllä eri mieltä tosta Kunykin estämisestä. Luistelee suoraan 50 metriä ja pakki kääntyy jalkoihin. Pakki vetää turvat ja boksiin. Toisessa päässä Piskulalta taasen tosi idioottimainen maalivahdin estäminen. Luistelee suoraan veskaria päin.

Samaa katselin. Kunyk pitää oman linjansa ja pakki kääntää alle, jonka seurauksena törmäsivät.

Ekan erän linjaan, jossa sai tehdä melkein mitä vain, verrattuna erikoisia jäähyjä.
 

Altec

Jäsen
Mun mielestä näitä kumpaakaan SaiPan jäähyä ei olis pitäny viheltää. Nyt kävi näin ja peli on 2-0. Ihan kiva laukaus Palveella.
Jep. Toisessa TPS pelaaja leikkaa Kunykin linjalle ja toisessa Denisov ajautuu maalia päin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Järvenpää sanoo hörpäs kun Leino heittää maalin takaa luukulle.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Olihan tuo ansaittu maali.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Mulla lähetys yli minuutin myöhässä. Mistä mahtaa johtua? Ootin Ässien maalia vaikka kuinka pitkään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Barney

Jäsen
Lähinnä kukaan muu ei puhu Piskulasta ja Tallinderista samoissa lauseissa.
Veikkaan, että TPS-osiosta löytyy useilta kirjoittelijoilta viestejä, jossa nämä kaksi mainitaan samassa lauseessa.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Mulla lähetys yli minuutin myöhässä. Mistä mahtaa johtua? Ootin Ässien maalia vaikka kuinka pitkään.
Kannattaa vaikka erätauolla päivittää sivu. Lähetys jää jälkeen joka pätkäisystä, ei ota itsestään kiinni "liveen".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös