Nopeasti unohtui Savilahti-Nagander :)denisov on ehkä huonoin ulkkari liigassa ikinä. Jatkaa siitä mihin viime keväänä jäi.
Nopeasti unohtui Savilahti-Nagander :)denisov on ehkä huonoin ulkkari liigassa ikinä. Jatkaa siitä mihin viime keväänä jäi.
Ei hitsi, äiä alko pelaa kovilla otteluseurannassa! Mahtaakohan saada syljettyä jauhoja suusta ennen joulua?Samoin kuin sinun äidinkielen osaaminen.
Ilmeisesti. Samoin myös ilmeisesti monella muulla, sillä en ole kauheasti positiivisia asioita lukenut Piskulasta tämän kauden aikana.Eli täysin surkeaa.
Pahempiakin on kuultu.
Vähän mä nyt olen kyllä eri mieltä tosta Kunykin estämisestä. Luistelee suoraan 50 metriä ja pakki kääntyy jalkoihin. Pakki vetää turvat ja boksiin. Toisessa päässä Piskulalta taasen tosi idioottimainen maalivahdin estäminen. Luistelee suoraan veskaria päin.
Jep. Toisessa TPS pelaaja leikkaa Kunykin linjalle ja toisessa Denisov ajautuu maalia päin.Mun mielestä näitä kumpaakaan SaiPan jäähyä ei olis pitäny viheltää. Nyt kävi näin ja peli on 2-0. Ihan kiva laukaus Palveella.
Ilmeisesti. Samoin myös ilmeisesti monella muulla, sillä en ole kauheasti positiivisia asioita lukenut Piskulasta tämän kauden aikana.
Näytti menevän Wittchown luistimesta sisään uusinnan perusteella.Järvenpää sanoo hörpäs kun Leino heittää maalin takaa luukulle.
En mä mitään kuittaile, mutta ei ole Denisov huonoin ulkkari ikinä liigassa :) Corey Locke varmaan jo unohtunut.Hassua että Lappeenrannasta kuittaillaan meille Savilahkeesta. :D
Nämä olivat juuri semmoisia vihellyksiä joita ei ikinä kotijoukkueelle vihelletä... molemmat olisi voinut jättää viheltämättä. Kokematon tuomari viheltää, kun yleisö kohahtaa.Mun mielestä näitä kumpaakaan SaiPan jäähyä ei olis pitäny viheltää. Nyt kävi näin ja peli on 2-0. Ihan kiva laukaus Palveella.
Mä nokitan Nathan Lawsonilla.En mä mitään kuittaile, mutta ei ole Denisov huonoin ulkkari ikinä liigassa :) Corey Locke varmaan jo unohtunut.
Veikkaan, että TPS-osiosta löytyy useilta kirjoittelijoilta viestejä, jossa nämä kaksi mainitaan samassa lauseessa.Lähinnä kukaan muu ei puhu Piskulasta ja Tallinderista samoissa lauseissa.
Kannattaa vaikka erätauolla päivittää sivu. Lähetys jää jälkeen joka pätkäisystä, ei ota itsestään kiinni "liveen".Mulla lähetys yli minuutin myöhässä. Mistä mahtaa johtua? Ootin Ässien maalia vaikka kuinka pitkään.