Rahaa on.Onneksi on puukiuas. Sähköllä olis loppunut Harvian ja Seppäsen rahat jo viime vuonna.
Rahaa on. Ei vaan, mulla on määris, mutta JYPin mestaruussaunan sähköstä en tiedä.Huono, mutta kysyn: onko määris vai pörssi? Puu on jokeri.
Niin kuivat markkinat et vahvistuksiin käytettävät rahat meneekin saunan pesään. Syttyy kivasti puolikuivat puut kun violetilla setelinipulla sytyttää.Rahaa on.
Ihan naurettavaa mielenosoittamista Nikulta pitkin peliä.Niku jatkuvasti huiskii ja huitoo tuolla omiaan. Pitäiskö se päästää tuskistaan ja päästää pois ilmaiseksi.
Kyllä niitä iloisia ilmeitä on nähty, jos on tehty johto- tai tasoitusmaali. Kun tässä tuskaisessa tilanteessa noustaan kahden maalin päähän, niin eihän se ymmärrettävästi kovin hilpeitä fiiliksiä vielä saa aikaan.Paljon kertoo tuo kehonkieli maalin jälkeen (itse tehdyn). Kukaan ei hymyile vaikka on juuri maali tehty. Reilu kuukausi sitten vielä pelaajat hymyilevät ja maalien jälkeen oli aitoa iloa.
Ihan naurettavaa mielenosoittamista Nikulta pitkin peliä.
On ollut jo monta peliä, epäammattimaista vaikka turhauttaa.Ihan naurettavaa mielenosoittamista Nikulta pitkin peliä.
Sieltä se kotijoukkue tulee taas tasoihin ja ohi.
Tumanovs tais olla ekaa kertaa kentällä, kun KalPa teki 0-1, mutta ei ollut Miksin ukko.Luulis että ei paljon hävittäis vaikka Tumanovs pelais loppupelin ja Niku istuis penkillä.
Ymmärtäähän nuo. Täällä kylmässä joutuu riistopalkalla hikoilemaan henkensä pitimiksi.Ihan naurettavaa mielenosoittamista Nikulta pitkin peliä.
Väitän, että ennen tätä kriisiä 1-3 kavennusmaali olisi herättänyt erilaisia reaktioita pelaajissa. Jos kyseessä olisi 1-7 maali niin sitten on selvää että kovin paljon riemua ei ole ilmoilla..Kyllä niitä iloisia ilmeitä on nähty, jos on tehty johto- tai tasoitusmaali. Kun tässä tuskaisessa tilanteessa noustaan kahden maalin päähän, niin eihän se ymmärrettävästi kovin hilpeitä fiiliksiä vielä saa aikaan.
Ihan sama mikä joukkue kyseessä, niin kavennusmaali kolmen maalin takaa-ajo tilanteessa ei kyllä kovin iloisia ilmeitä tuota
Väitän, että ei olisi. Mulla on tapana seurata aina pelaajien ilmeitä maalien jälkeen ja happamia ilmeitä on ollut pitkin syksyä käytännössä joka kerta, jos ei ole johtomaalista ollut kyse. Joulukuun iloisimmat ilmeet nähtiin omien havaintojen mukaan Kärppiä vastaan Oulussa, kun tehtiin ensimmäiseen erään 0-1 ja 0-2 maalit.Väitän, että ennen tätä kriisiä 1-3 kavennusmaali olisi herättänyt erilaisia reaktioita pelaajissa. Jos kyseessä olisi 1-7 maali niin sitten on selvää että kovin paljon riemua ei ole ilmoilla..
Onhan tämä sellaista kotijengin dominointia, että 60 minuutin jälkeen taululla on 6-3.Tänään tää kääntyy kyllä.
Kaikki nähty viittaa tähän :DOnhan tämä sellaista kotijengin dominointia, että 60 minuutin jälkeen taululla on 6-3.
Olen edelleen eri mieltä jokaisen kauden pelin katsoneena :D Mutta en vänkää tästä enempää :D Siirrän katseeni Viitasen ja seurajohdon kritisointiin takaisinVäitän, että ei olisi. Mulla on tapana seurata aina pelaajien ilmeitä maalien jälkeen ja happamia ilmeitä on ollut pitkin syksyä käytännössä joka kerta, jos ei ole johtomaalista ollut kyse. Joulukuun iloisimmat ilmeet nähtiin omien havaintojen mukaan Kärppiä vastaan Oulussa, kun tehtiin ensimmäiseen erään 0-1 ja 0-2 maalit.
En siis yritä väittää, että joukkueessa olisi hyvät fiilikset, mutta se on mielestäni ihan selvää, että maalin jälkeisissä ilmeissä ei ollut nyt mitään poikkeuksellista. Itseasiassa itse noteerasin, että oli yllättävänkin hyvät ilmeet, kun ottaa huomioon miten hirveässä tilanteessa joukkue on.Olen edelleen eri mieltä jokaisen kauden pelin katsoneena :D Mutta en vänkää tästä enempää :D Siirrän katseeni Viitasen ja seurajohdon kritisointiin takaisin