Pe 5.1.2024 JYP - KalPa

  • 13 497
  • 392

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Erätauolla sitten herätystä vieraskoppiin!
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tehään Tšekit…
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Niin kuivat markkinat et vahvistuksiin käytettävät rahat meneekin saunan pesään. Syttyy kivasti puolikuivat puut kun violetilla setelinipulla sytyttää.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paljon kertoo tuo kehonkieli maalin jälkeen (itse tehdyn). Kukaan ei hymyile vaikka on juuri maali tehty. Reilu kuukausi sitten vielä pelaajat hymyilevät ja maalien jälkeen oli aitoa iloa.
Kyllä niitä iloisia ilmeitä on nähty, jos on tehty johto- tai tasoitusmaali. Kun tässä tuskaisessa tilanteessa noustaan kahden maalin päähän, niin eihän se ymmärrettävästi kovin hilpeitä fiiliksiä vielä saa aikaan.

Ihan sama mikä joukkue kyseessä, niin kavennusmaali kolmen maalin takaa-ajo tilanteessa ei kyllä kovin iloisia ilmeitä tuota.
 

Baldrick

Jäsen
Kattokaa nyt tuota Nikua. Levittelee kulmaan menossa käsiään, sitten turhautuneena naputtaa pohkeelle ja sen jälkeen haahuilee omiaan. Heiskanen vois laittaa loppupeliks vilttiin tuon.
 

Aivan sama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sirkus nimeltä JYP Jyväskylä Oy
Niku näyttää todellista luonnetta kun menee huonosti? Tolla asenteella ei ole ihme, että Änärissä ei paikka aukea.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Luulis että ei paljon hävittäis vaikka Tumanovs pelais loppupelin ja Niku istuis penkillä.
Tumanovs tais olla ekaa kertaa kentällä, kun KalPa teki 0-1, mutta ei ollut Miksin ukko.

Mutta joo, Miksillä on asenne kunnossa, Nikulla ei. Mielummin antais Miksille peliaikaa, kun Nikua kiinnostaa kiukutella.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Stars, Oilers
Kyllä niitä iloisia ilmeitä on nähty, jos on tehty johto- tai tasoitusmaali. Kun tässä tuskaisessa tilanteessa noustaan kahden maalin päähän, niin eihän se ymmärrettävästi kovin hilpeitä fiiliksiä vielä saa aikaan.

Ihan sama mikä joukkue kyseessä, niin kavennusmaali kolmen maalin takaa-ajo tilanteessa ei kyllä kovin iloisia ilmeitä tuota
Väitän, että ennen tätä kriisiä 1-3 kavennusmaali olisi herättänyt erilaisia reaktioita pelaajissa. Jos kyseessä olisi 1-7 maali niin sitten on selvää että kovin paljon riemua ei ole ilmoilla..
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Oikeastaan hienoa, kun ei tiedä taustasyitä ja pöhinää valmentajavaihdosta. Voi rauhassa tulkita pelaajien ilmeitä ja päätellä kenelle pelaavat ja ketä pelaavat ulos. Onko soppari jo käkikellomaahan plakkarissa vai vieläkö yritetään. Joidenkin joukkueiden kannattajat pohtivat kotietu, vai ei. Erilaista voi olla fanitus, riippuen historian valinnoista.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Väitän, että ennen tätä kriisiä 1-3 kavennusmaali olisi herättänyt erilaisia reaktioita pelaajissa. Jos kyseessä olisi 1-7 maali niin sitten on selvää että kovin paljon riemua ei ole ilmoilla..
Väitän, että ei olisi. Mulla on tapana seurata aina pelaajien ilmeitä maalien jälkeen ja happamia ilmeitä on ollut pitkin syksyä käytännössä joka kerta, jos ei ole johtomaalista ollut kyse. Joulukuun iloisimmat ilmeet nähtiin omien havaintojen mukaan Kärppiä vastaan Oulussa, kun tehtiin ensimmäiseen erään 0-1 ja 0-2 maalit.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Stars, Oilers
Väitän, että ei olisi. Mulla on tapana seurata aina pelaajien ilmeitä maalien jälkeen ja happamia ilmeitä on ollut pitkin syksyä käytännössä joka kerta, jos ei ole johtomaalista ollut kyse. Joulukuun iloisimmat ilmeet nähtiin omien havaintojen mukaan Kärppiä vastaan Oulussa, kun tehtiin ensimmäiseen erään 0-1 ja 0-2 maalit.
Olen edelleen eri mieltä jokaisen kauden pelin katsoneena :D Mutta en vänkää tästä enempää :D Siirrän katseeni Viitasen ja seurajohdon kritisointiin takaisin
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen edelleen eri mieltä jokaisen kauden pelin katsoneena :D Mutta en vänkää tästä enempää :D Siirrän katseeni Viitasen ja seurajohdon kritisointiin takaisin
En siis yritä väittää, että joukkueessa olisi hyvät fiilikset, mutta se on mielestäni ihan selvää, että maalin jälkeisissä ilmeissä ei ollut nyt mitään poikkeuksellista. Itseasiassa itse noteerasin, että oli yllättävänkin hyvät ilmeet, kun ottaa huomioon miten hirveässä tilanteessa joukkue on.

Mutta turha tuosta on vääntää, paska menohan siellä on. Joukkue on todella syvällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös