Samalla todistettiin vääräksi myös Nemon "ei nämä yhdessä yössä muutu" .Heiskanen ja moni kannattajakin totesi valmentajavaihdon jälkeen, että ei ne uudet jutut heti ala pelissä näkymään. Olen toista mieltä. Kyllä ne alkoivat ja näkyy edelleen.
Samalla todistettiin vääräksi myös Nemon "ei nämä yhdessä yössä muutu" .Heiskanen ja moni kannattajakin totesi valmentajavaihdon jälkeen, että ei ne uudet jutut heti ala pelissä näkymään. Olen toista mieltä. Kyllä ne alkoivat ja näkyy edelleen.
JYP oli parhaillaan sarjataulukossa viides! Miten se oli edes mahdollista? Nyt yhden maalin tekeminen on melkeinpä mahdotonta.Heiskanen ja moni kannattajakin totesi valmentajavaihdon jälkeen, että ei ne uudet jutut heti ala pelissä näkymään. Olen toista mieltä. Kyllä ne alkoivat ja näkyy edelleen.
Ei ollut helppoa rahaa..Kalpa tekee seuraavan maalin, kerroin about 2. jo on helppoa rahaa.
Välitila loppui nyt! Kyllä!Se on pojat siinä!!! Tästä lähtee sellanen nousu et tulee kuulkaas pitkä kevät!!!
Ekat klapit lisätessä palaa puhki kuitenkin.Mestaruusaunan kiuas lämpiää jo.
Huono, mutta kysyn: onko määris vai pörssi? Puu on jokeri.Mestaruussaunan kiuas lämpiää jo.
Onneksi on puukiuas. Sähköllä olis loppunut Harvian ja Seppäsen rahat jo viime vuonna.Mestaruussaunan kiuas lämpiää jo.
JYPin välitila kestää yhtä sitkeästi kuin koulun tilliliha. Ei mene poikki.Välitila loppui nyt! Kyllä!