Hyvin tää Sportin kloppi joukkue pellaa.Siinä oli Sportin paikka. Nalli yksin läpi ja Kaarlehto torjuu.
Joo ei niitä montaa ollut. Lukkoa vastaan ei vissiin yhtään? Mielestäni Tepsiä vastaan ainakin muutama ja kait siellä Ässiäkin vastaan oli jokunen hassu.no jos ne kaksi sai.. ei oikein lähtenyt tällä kertaa Jokereiden peli.
Hemmetisti paljon paremmin kuin aamulla ensimmäisessä pelissä. TPS-peliä en katsonutkaan.Hyvin tää Sportin kloppi joukkue pellaa.
Ei kai tuossa turnauksessa mitään haasteta, kun ei videotarkistuksia ole. Ainakaan mun tietääkseni ei ole.Nukkuiko RD taustajoukkoineen vai eikö ranuleilla saa haastaa?
Tuplaosuma ja tais tuplatorjunnankin Rubin tehdä.Pitkässä juoksussa tasan? Nyt on se Jolyn tuplaosuma kuitattu.
Ei taida olla mahdollisuutta ylipäätään mitään katsoa videolta. Ihan tuomarin varassa ollaan. Tämä meni räikeästi väärin, mutta toki hidastuksesta tuon vasta näki oikein. Livenä kieltämättä näytti ensin vähän siltä, että siinä olisi torjunnan jälkeen potkulla mennyt kiekko maaliin. Hidastus taas näytti aivan selvästi, kuinka Kaarlehto itse kauhoo kiekon maaliin.Nukkuiko RD taustajoukkoineen vai eikö ranuleilla saa haastaa?
Ei taida olla mahdollisuutta ylipäätään mitään katsoa videolta. Ihan tuomarin varassa ollaan. Tämä meni räikeästi väärin, mutta toki hidastuksesta tuon vasta näki oikein. Livenä kieltämättä näytti ensin vähän siltä, että siinä olisi torjunnan jälkeen potkulla mennyt kiekko maaliin. Hidastus taas näytti aivan selvästi, kuinka Kaarlehto itse kauhoo kiekon maaliin.