Jyrki Rovio. No perkele sitä mä hiukan epäilinkin.
04.08.2023 klo 21.42 #526 R Roku Jäsen Suosikkijoukkue Rauman Lukko Patarouva kirjoitti: Jyrki Rovio. Laajenna klikkaamalla No perkele sitä mä hiukan epäilinkin.
04.08.2023 klo 21.43 #527 K Kafka Jäsen Suosikkijoukkue Porin ravintolapianistit ja harhaoppiset joogaajat Olen torilla, umpijurrinen Jussi Aho ja itkevä Mikko Rautee on täällä jo. Kom igen!
04.08.2023 klo 21.50 #528 P Propelli kiekko Jäsen Suosikkijoukkue Vaasan Sport, VPS Tämäkin turnaus meni maaliin onnellisten tähtien kera, sillä kun taas kerran Lukko-Ässät finaalissa. Saas nähdä, onko vuoden päästä samainen pari?
Tämäkin turnaus meni maaliin onnellisten tähtien kera, sillä kun taas kerran Lukko-Ässät finaalissa. Saas nähdä, onko vuoden päästä samainen pari?
04.08.2023 klo 22.19 #529 M masaman Jäsen Suosikkijoukkue Rauman Lukko, Fc nimetön Odottakaamme paikalla olleiden kommentteja... mitä ilmeisimmin aikaisintaan huomenna iltapäivästä, jahka jurrit alkaa lievenemään riittävälle tasolle.
Odottakaamme paikalla olleiden kommentteja... mitä ilmeisimmin aikaisintaan huomenna iltapäivästä, jahka jurrit alkaa lievenemään riittävälle tasolle.