Pe 4.5.2018 Otteluseuranta (1. kisapäivä)

  • 39 179
  • 614
Tila
Viestiketju on suljettu.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mutta Stalinin kuva on okei.
Mun 11v kummipoika kyykytti luokanopettajaansa tuossa joulun alla kun piti jotain Suomi 100v hässäköitä piirellä. Piirsi ihan pokkana hakaristin sinne ja opettaja alkoi ynisemään, niin sanoi että kyseessä on Suomen ilmavoimien entinen tunnus. Opettaja alkoi valittamaan että ei varmasti ole, niin sanoi että käydäänkö vaikka tarkistamassa asia ja kävivät, ja meni opettaja aika hiljaiseksi.

Toki tuo kertoo enemmän ehkä luokanopettajien tasosta noin yleisesti, mutta olihan tuo kummipojaltakin aika viileä ratkaisu.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tanska oli pitkään vahvoilla kyllä Saksa on enenevissä määrin ottanut otetta. Ja sit meidän Jensen ei pistä meidän Reginin syötöstä sisään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mun 11v kummipoika kyykytti luokanopettajaansa tuossa joulun alla kun piti jotain Suomi 100v hässäköitä piirellä. Piirsi ihan pokkana hakaristin sinne ja opettaja alkoi ynisemään, niin sanoi että kyseessä on Suomen ilmavoimien entinen tunnus. Opettaja alkoi valittamaan että ei varmasti ole, niin sanoi että käydäänkö vaikka tarkistamassa asia ja kävivät, ja meni opettaja aika hiljaiseksi.

Toki tuo kertoo enemmän ehkä luokanopettajien tasosta noin yleisesti, mutta olihan tuo kummipojaltakin aika viileä ratkaisu.

Mä fanitan tommosta menoa. Huomattavan sivistymätön maikka myös.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Lohkon kannalta isot pelit ensimmaiseen iltaan. Huomenna kruununa luonnollisesti Suomi-E-Korea.

Leijonille pieni etu, rennompi aloitus, varmasti aikaa hioa kuvioita
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sitten tuomari blokkaa tanskalaisen ja saku läpi mut ei tee.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Inkaa?!?!?!

Mitä tulee tuohon että olisinko itse parempi vai en, niin väitän että tälläkin foorumilla kyllä suuri osa tietää lätkästä helvetisti enemmän kuin Saukkonen joten sen vuoksi varmasti voisikin pestä Saukkosen, mutta onhan tuolla toki vuosien kokemus selostamisesta (se ei näy lajitietämyksenä). Mutta sanotaanko että jos perehtyisi pelaajiin ja oppisi tunnistamaan pelaajat niin sen puoleen ainakin onnistuisi, vaikka toki voisi vähän haastavaa ollakin alkuun...

Inkaa, varmaan niin voikin olla, toivon ettei!

Minua ei niinkään haittaa Mikassa lajitietämys tai sen puute, vaan tuo rytmi (tai sen puuttuminen)! Ei vaan v***u istu mun korvaan. Mä olen 70-luvun ja "moottoriturpa" Häyrisen kasvatti! Joo, karmeita oli tv-selostajat silloinkin, mutta siitä on 40 vuotta. Ihan kuin kuuntelis jotain pikku kakkosta kun Saukkonen on äänessä. En tykkää...!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mun jälkeen tuli opiskelemaan joku Niklas Jensen-Eriksen ja se on nyt proffa ja mä oon yhä tämmönen vittuileva pikku paska. Tuli mieleen tosta Niklas Jensenistä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllä tuo @muaddib :n pistämä läppä aika hyvin tätä peliä kuvaa.

Tanskalle mahdollisuus, 15s yv:tä pelin loppuun ja tietenkin 1:45 jatkoille jos ei tuu maalia. No ei tullut maalia, jatkot edessä. Tanska jatkaa yv:llä.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tanska pärjää paremmin kuin huhtikuussa 1940 - silloin känniset kisaturistit valtasivat vahingossa koko maan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös