Selvä ohipeli. Pelkkää läpsyttely. Ei aina voi vain syttyä!
Hassu juttu sinänsä ettei tämä selitys kelvannut kärpäsille Tappara-matsin jälkeen =))
Selvä ohipeli. Pelkkää läpsyttely. Ei aina voi vain syttyä!
Juuri noin. Tepsillä 1/3 yv maalia, JYPillä 1/2 & sr.Tepsin ylivoima ihan napsun vaarallisempaa kuin kotijoukkueen vastaava...
Kannattaisi vaihtaa ammattiaJos ei sytytä ni ei sytytä.
Outoja tuomioita. Hirson "estäminen" Hussoon ja pari Kärppien selvää kamppia jäänyt viheltämättä.Nordiksella? Omaan silmään täydellinen peli dumareilta toistaiseksi.
Mikä ongelma?
Niin ja sinä annat aina joka päivä kaiken itsestäsi?Kannattaisi vaihtaa ammattia
Kannattaisi vaihtaa ammattia
Onko Puljujärveä näkynyt kentällä sen taklauksen jälkeen? Ainakaan itse en ole bongannut.
Runkosarja on runkosarja, ei pelaajilta voi vaatia että joka pelissä 100 lasissa mentäs.
Onko ollut Veinin maaleja?Näköjään Vehviläinen jatkaa jypin maalilla. Kyllä on vahva fiilis miten tässä vielä käy..
Niin ja sinä annat aina joka päivä kaiken itsestäsi?
Tämä. Kuulemma lisäksi Kärpät ovat treenanneet kovaa joten luulen että siksi tänään hävitään.Juurikin näin. Kaiken lisäksi peli, missä ei mitään panosta ja puolityhjälle hallille läpsytellään.
Eihän noi kumilätkän perässä luistelevat pelaa edes joka päivä, vaan treenaavat muutaman tunnin per/päivä ja muutaman kerran viikossa tekevät töitään eli pelaavat, joten kyllä se aina pitäisi tehdä tosissaan.Niin ja sinä annat aina joka päivä kaiken itsestäsi?
Voisinkohan palkata sinut?Tottakai, siitä minulle maksetaan...
Jeps, nilkka pyörähti tuossaPulju ei oo sen Taipaluksen pommin jälkeen pelannut.