Kärpät on treenannut, ei ovat treenanneet.Tämä. Kuulemma lisäksi Kärpät ovat treenanneet kovaa joten luulen että siksi tänään hävitään.
Kärpät on treenannut, ei ovat treenanneet.Tämä. Kuulemma lisäksi Kärpät ovat treenanneet kovaa joten luulen että siksi tänään hävitään.
Onko ollut Veinin maaleja?
Mä veikkaan että Ikonen ei olisi saanut hyvää ratkaisua siinä aikaan vaikka se olisi ollut kolmella nollaa vastaan hyökkäys.Ai Järvinen pelasti pomminvarman maalin t Vesku.
Juurikin näin. Kaiken lisäksi peli, missä ei mitään panosta ja puolityhjälle hallille läpsytellään.
Läpsyttelijöistä en tiedä, mutta kyllähän Tappara on se jengi jonka haluan viimeisenä IFK:ta vastaan play-offeissa.Yllättäen Tuokkolan mukaan parhaat jengit jäällä. Voipi Tappara vielä viedä tuommoisilta läpsyttelijöiltä marjat.
Pommi? Täytyy ylläpitää brändiä, ilmeisestiPulju ei oo sen Taipaluksen pommin jälkeen pelannut.
Olisiko HPK:lle pitänyt tasaisin väliajoin viheltää rangaistus syystä "vähemmän laukauksia ottelussa" vai mitä et ymmärrä?
Miten laukausmäärät korreloivat rikkeisiin? En ihan ymmärrä. Kyllä se joukkue mikä pyörittää vaikka 3 erää toisen päädyssä voi silti rikkoa enemmän ja se joka on ihan myllyssä puolustaa puhtaasti. Eikä tämä peli edes ole ollut yhtä maalia.
Hämeenlinnassa laukaukset ovat tällä hetkellä Tapparalle 35-19 eli voidaan sanoa Tapparan olleen kuskin paikalla, kun huomioi tapahtumat kentällä tuohon päälle. Silti tuomarit ovat löytäneet vain yhden rikkeen kotijoukkueelle koko ottelussa. Ma en ymmarra.
Onko tämän vähän sama asia kuin saaminen?Tunnen muuten yhden noista IFK:n tanssitytöistä.
Puljujärven häviämisen jälkeen, Kärpät menetti otteen ja HIFK pelaa nyt hyvin.
Sisko?Tunnen muuten yhden noista IFK:n tanssitytöistä.
Lasketaan melkein saamiseksi.Onko tämän vähän sama asia kuin saaminen?
Eheeei.Sisko?
Ookko saanu? Siis siltä.Tunnen muuten yhden noista IFK:n tanssitytöistä
Harmi homma jos polvi väänty. Tarttui terä ikävästi jäähän kiinni taklauksen jälkeen. Taklaus itsessään oli onneks ihan puhdas. Näitä vaan välillä tulee, jos käy huono tsägä. Toivottavasti ei isompaa. Siis ihan jääkiekon kannalta.Pulju ei oo sen Taipaluksen pommin jälkeen pelannut.