Pe 31.8.2018 Otteluseuranta (CHL + harjoitusottelut)

  • 21 862
  • 303

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Börnoo ottaa suikkaseen valkovenäläiseltä Neman Groodno joukkueelta. 4-2 ja viitisen minuuttia peliä jälellä. Hyvästi PiVe.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
MAL-TPS

Näköjään TPS saa aloittaa kolmannen erän kahden miehen ylivoimalla reilun 40sec ajan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ruaaänin äijä luistelee Lindstenin ohi, kompastuu omiin jalkoihinsa ja Lindsten jäähylle. Ok.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Ensimmäinen varsinainen peli ja heti turpiin. Nojoo onhan vastus ehkä kova mutta kyllä se jotain silti kertoo tasosta jos kovatasoinen joukkue tulee vastaan. Sanokaa mun sanoneen että tämä kausi menee huonommin kun viime kausi Tepsiltä
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ensimmäinen varsinainen peli ja heti turpiin. Nojoo onhan vastus ehkä kova mutta kyllä se jotain silti kertoo tasosta jos kovatasoinen joukkue tulee vastaan. Sanokaa mun sanoneen että tämä kausi menee huonommin kun viime kausi Tepsiltä

Älähän ny. Teeveeäs tulee olee hilikatin kova liigassa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oon vähän pettynyt kun Mamba ei sano tuolla että kamoon jätkät kamoon.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Ensimmäinen varsinainen peli ja heti turpiin. Nojoo onhan vastus ehkä kova mutta kyllä se jotain silti kertoo tasosta jos kovatasoinen joukkue tulee vastaan. Sanokaa mun sanoneen että tämä kausi menee huonommin kun viime kausi Tepsiltä

No jos noita lohkoja katselee, niin kyllähän teillä on heti lähtöön ehkä vaikein lohko suomalaisjoukkueista. Ruotsalainen, Saksalaisista just se ison rahan joukkue, jonka kanssa HIFK:kin oli viime kaudella helisemässä ja sitten vikana vielä joukkue Valko-Venäjältä, eli maa jossa kiekkoa kuitenkin kanssa verrattain hyvällä tasolla pelataan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ensimmäinen varsinainen peli ja heti turpiin. Nojoo onhan vastus ehkä kova mutta kyllä se jotain silti kertoo tasosta jos kovatasoinen joukkue tulee vastaan. Sanokaa mun sanoneen että tämä kausi menee huonommin kun viime kausi Tepsiltä
Jotenkin niin ihanan perisuomalainen viesti, joka voisi olla suoraan Iltalehden kommenttiosiossa.

Ens kaudella sit uusiks.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Bolzano 2-0 johtoon Skellefteåta vastaan. Melkoinen hulina näyttää olevan italialaiskannattajienkin keskuudessa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
sitten vikana vielä joukkue Valko-Venäjältä, eli maa jossa kiekkoa kuitenkin kanssa verrattain hyvällä tasolla pelataan.
No riippuu nyt mihin sitä vertailua tehdään. Valko-Venäjä tippui B-sarjaan viime MM-kisojen päätteeksi ja eikös nuo maajoukkuemiehet suurelta osin KHL:stä tule?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja saman tien Skellefteå kaventaa seuraavassa vaihdossa, 2-1.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kärpät-Rouen. Onko Rouenin tähtihankinta Atte Mäkinen esiintynyt kovastikin edukseen?
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
No riippuu nyt mihin sitä vertailua tehdään. Valko-Venäjä tippui B-sarjaan viime MM-kisojen päätteeksi ja eikös nuo maajoukkuemiehet suurelta osin KHL:stä tule?

No onhan se noinkin, mutta kun muiden suomalaisseurojen lohkossa se ei perustajaliigojen joukkueet tulee Puolasta, Ranskasta, Norjasta ja Slovakiasta, niin kyllä mä tuossa kokoonpanossa ajattelisin valko-venäläisten olevan verrattain kovia, vaikka tosiaan maan maajoukkue ei hyvää tulosta ole tehnyt.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ehkä voisi sanoa että on esiintynyt edukseen, kun meni yli 50 minuuttia pelistä ennen kuin ukon edes löysi Raksilasta smirklaamasta (nimittäin jäähykoppiin)!
No sitten Atte on pelannut paremmin kuin hyvin.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Itse en huomaa eroa, että kumpi on maalissa.
Lähinnä ihmetyttää että Tepsi lähtee tonne LÄPSYTTELEMÄÄN kakkosveksarilla kun vois todistaa tolla kokoonpanolla mikä on kotimaisen liigamme taso. Ne nauraa ruottissa jo muutenkin meidän lätkän tasolle, ni ei toi nyt ihan putkeen näytä menevän.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Bolzano pääsee ensimmäiselle erätauolle 2-1 johdossa Skellefteåta vastaan.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Storhamar-Tapparasta silmäilin ekan erän maalipaikat noin 5-12 Tapparalle. Hyvin lähdetään omista. 0-1 siis 20min.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Lähinnä ihmetyttää että Tepsi lähtee tonne LÄPSYTTELEMÄÄN kakkosveksarilla kun vois todistaa tolla kokoonpanolla mikä on kotimaisen liigamme taso. Ne nauraa ruottissa jo muutenkin meidän lätkän tasolle, ni ei toi nyt ihan putkeen näytä menevän.

Samalla SaiPa pelasi Ketterää vastaan. Toivottavasi voitto maistu.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
MAL-TPS

40:48 TPS 5-2 Oula Palve (Lauri Korpikoski) YV
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
CHL:n selostajat ovat aina yhta kultaa ja timanttia. Hiljaisia ja pihalla pelista olevia. Nice.

Tappara hallitsi ensimmaista eraa mutta ei kylla mitaan ilotulistusta ollut. Sentterikolmikko jauhoi hyvin maalin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös