Kaijokelli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Börnoo ottaa suikkaseen valkovenäläiseltä Neman Groodno joukkueelta. 4-2 ja viitisen minuuttia peliä jälellä. Hyvästi PiVe.
Ensimmäinen varsinainen peli ja heti turpiin. Nojoo onhan vastus ehkä kova mutta kyllä se jotain silti kertoo tasosta jos kovatasoinen joukkue tulee vastaan. Sanokaa mun sanoneen että tämä kausi menee huonommin kun viime kausi Tepsiltä
Ensimmäinen varsinainen peli ja heti turpiin. Nojoo onhan vastus ehkä kova mutta kyllä se jotain silti kertoo tasosta jos kovatasoinen joukkue tulee vastaan. Sanokaa mun sanoneen että tämä kausi menee huonommin kun viime kausi Tepsiltä
Jotenkin niin ihanan perisuomalainen viesti, joka voisi olla suoraan Iltalehden kommenttiosiossa.Ensimmäinen varsinainen peli ja heti turpiin. Nojoo onhan vastus ehkä kova mutta kyllä se jotain silti kertoo tasosta jos kovatasoinen joukkue tulee vastaan. Sanokaa mun sanoneen että tämä kausi menee huonommin kun viime kausi Tepsiltä
Saapi Saivat, Kärvät ja Hivkit miettiä iha tosissaa että mitennuo oikee pitäs pyssäyttää..Älähän ny. Teeveeäs tulee olee hilikatin kova liigassa.
No riippuu nyt mihin sitä vertailua tehdään. Valko-Venäjä tippui B-sarjaan viime MM-kisojen päätteeksi ja eikös nuo maajoukkuemiehet suurelta osin KHL:stä tule?sitten vikana vielä joukkue Valko-Venäjältä, eli maa jossa kiekkoa kuitenkin kanssa verrattain hyvällä tasolla pelataan.
Kärpät-Rouen. Onko Rouenin tähtihankinta Atte Mäkinen esiintynyt kovastikin edukseen?
No riippuu nyt mihin sitä vertailua tehdään. Valko-Venäjä tippui B-sarjaan viime MM-kisojen päätteeksi ja eikös nuo maajoukkuemiehet suurelta osin KHL:stä tule?
No sitten Atte on pelannut paremmin kuin hyvin.Ehkä voisi sanoa että on esiintynyt edukseen, kun meni yli 50 minuuttia pelistä ennen kuin ukon edes löysi Raksilasta smirklaamasta (nimittäin jäähykoppiin)!
Lähinnä ihmetyttää että Tepsi lähtee tonne LÄPSYTTELEMÄÄN kakkosveksarilla kun vois todistaa tolla kokoonpanolla mikä on kotimaisen liigamme taso. Ne nauraa ruottissa jo muutenkin meidän lätkän tasolle, ni ei toi nyt ihan putkeen näytä menevän.Itse en huomaa eroa, että kumpi on maalissa.
Lähinnä ihmetyttää että Tepsi lähtee tonne LÄPSYTTELEMÄÄN kakkosveksarilla kun vois todistaa tolla kokoonpanolla mikä on kotimaisen liigamme taso. Ne nauraa ruottissa jo muutenkin meidän lätkän tasolle, ni ei toi nyt ihan putkeen näytä menevän.