Pe 31.8.2018 Otteluseuranta (CHL + harjoitusottelut)

  • 21 861
  • 303

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ville Varakasta katsoessa ei voi kuin ihmetellä, miten noin huono pelaaja on pystynyt tuollaiseen uraan ?
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Miksi? Eikai se mikään koko Suomen IFK ole. Ei toki sillä etteikö IFK ihan mielellään voisi peliä voittaakin, mutta miksi toisen suomalaisen seurajoukkueen voiton toivominen pitäisi olla joku automaatio?
No ei se mikään automaatio ole, mutta itse ainakin toivon suomalaisten voittavan näitä koska se kertoo että Liiga on kova sarja. JyPin viime kauden CHL mestaruus oli mielestäni hyvä juttu Liigalle ja suomalaiselle jääkiekolle. Olin tyytyväinen.

Kertoohan se että jos HIFK ei pärjää puolalaisille että Liigan taso on roskaa ja Liigan mestaruus siten aika säälittävä suoritus loppupeleissä Eurooppalaisessa mittakaavassa.
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Luulisi että jopa pohjoisessa näissä matseissa ollaan suomalaisten puolella ja osataan hävetä kun Liigajoukkue ei pärjää puolalaiselle joukkueelle jääkiekossa...mutta ei.

Kyl mä oon Hifkin puolella, ja odotin paljo parempaa sisääntuloa heilt.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
No ei se mikään automaatio ole, mutta itse ainakin toivon suomalaisten voittavan näitä koska se kertoo että Liiga on kova sarja. JyPin viime kauden CHL mestaruus oli mielestäni hyvä juttu Liigalle ja suomalaiselle jääkiekolle. Olin tyytyväinen.

Kertoohan se että jos HIFK ei pärjää puolalaisille että Liigan taso on roskaa ja Liigan mestaruus siten aika säälittävä suoritus loppupeleissä Eurooppalaisessa mittakaavassa.


Mä saan kuulla tästä mutta otan sen riskin. Mutta mä en ollut lainkaan tyytyväinen viime CHL kauteen enkä sen lopputulokseen
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No ei se mikään automaatio ole, mutta itse ainakin toivon suomalaisten voittavan näitä koska se kertoo että Liiga on kova sarja. JyPin viime kauden CHL mestaruus oli mielestäni hyvä juttu Liigalle ja suomalaiselle jääkiekolle. Olin tyytyväinen.

Kertoohan se että jos HIFK ei pärjää puolalaisille että Liigan taso on roskaa ja Liigan mestaruus siten aika säälittävä suoritus loppupeleissä Eurooppalaisessa mittakaavassa.

Onko Hifk koko liiga? Musta tuntuu että joku Kookooki läpyttelis jo 1-4 lukemissa menemään tuol.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Mä saan kuulla tästä mutta otan sen riskin. Mutta mä en ollut lainkaan tyytyväinen viime CHL kauteen enkä sen lopputulokseen

Ok. Näin erilaisia me ihmiset ollaan.

Mun mielestä mitä useampi suomalainen joukkue pärjää CHLssä kertoisi että Liiga on hyvä liiga. Se taas olisi mielestäni hyvä asia että Liigaa pidetään Euroopassa kovatasoisena.

Ei sitten. Toivotaan sitten kaikki et hävitään ranskalaisille, puolalaisille ha englantilaisille.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Elkää nyt tönikö arvon tikiä...hyi teitä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
MAL-TPS

16:34 TPS 1-1 Zach Budish (Simon Suoranta) YV
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä saan kuulla tästä mutta otan sen riskin. Mutta mä en ollut lainkaan tyytyväinen viime CHL kauteen enkä sen lopputulokseen
Sait kuitenkin tänään tietskariaikaa, ole siihen tyytyväinen.

Suoranta syöttää ja Budish iskee. Nätti.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kertoohan se että jos HIFK ei pärjää puolalaisille että Liigan taso on roskaa ja Liigan mestaruus siten aika säälittävä suoritus loppupeleissä Eurooppalaisessa mittakaavassa.

Kertoo siitä että IFK edarimeiningillä liikenteessä. Edarius ei kuole koskaan. Turha koko Liigaa tuohon ajoittaiseen ilmiöön yhdistää, aivan turha.
 

Tacs

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täytyy sanoa että olen kyllä positiivisesti yllättynyt TPS:n ilmeestä. Hyvännäköistä peliä!
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Onko Hifk koko liiga? Musta tuntuu että joku Kookooki läpyttelis jo 1-4 lukemissa menemään tuol.
Tuskin. Kertoo lähinnä siitä että top 4 joukkoon kaavailtu Liigajoukkue ei ole yhtään parempi kun top 4 puolalaisjoukkue.

Eli Liiga on samaa tasoa kärjen osalta ainakin kun Puolan liiga.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ruotsalaiset itkee Malmön perseillessä itselleen tyhmiä jäähyjä. Aivan selvä tilanne.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
MAL-TPS

Tepsille tarjotaan ensimmäiseen erään jo kolmatta ylivoimaa. Alle kaksi minuuttia erää jäljellä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Mielenkiintoista keskustelua. Itseäni ei kyllä kiinnosta muiden jengien menestys lainkaan. Jos HIFK ei voita mestaruutta, ihan sama onko se TPS vai Manchester Storm.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Laatupelaaja Paul Szczechuran vähemmän tunnettu veli Alex taitaa olla tänään liekeissä. Tehnyt puhelimeni mukaan jo 3 pistettä HIFKiä vastaan. Ottanut vielä kaupan päälle Puolan kansalaisuuden. Saakohan nuo kanukit paljonkin ylimääräistä rahaa kun he suostuvat pelaamaan heikkojen maiden maajoukkueessa? IFKn vastustajan maalilla näkyy olevan myös John Murray joka on juuri näitä käännytettyjä kanukkeja jotka ovat jääneet aikanaan AHL:ää alempiin sarjoihin..

TPS tasoittaa samalla kauniilla maalilla, Suoranta mahdollisti tämän herkkupalan nopealla toiminnallaan! Ihan mukavan näköistä peliä elokuuksi. Ei ainakaan niin hidasta kuin Mountfieldin vastaava tai Liigan runkosarja pahimmillaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä minä ainakin usein kannustan pieniä seuroja CHL:ssä kuin toisia Liiga-seuroja :)

IFK:lla taas kerran vaikeaa, mutta kolmas erä aikaa hoitaa vielä pistepotti himaan.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tää Sylvegård on joku SHL:n oma Åsten. Ihan paska ja kauhea räksytys.

Haukeland torjuu 2-0-hyökkäyksen
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuskin. Kertoo lähinnä siitä että top 4 joukkoon kaavailtu Liigajoukkue ei ole yhtään parempi kun top 4 puolalaisjoukkue.

Eli Liiga on samaa tasoa kärjen osalta ainakin kun Puolan liiga.

Se, että teidän joukkue ei rutiinilla voi viedä 5 askelta jälessä olevaa puolalaista ei tarkota sitä etteikö liigan bottom 5 joukkueet vetelis noita joukkeita 5-0 päihin. En ois ikinä kuvitellu että polskit laittaa ees 3 byyriä tuota Hifkiä vastaan. IFK voittaa pelin siihen uskon edelleen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuskin. Kertoo lähinnä siitä että top 4 joukkoon kaavailtu Liigajoukkue ei ole yhtään parempi kun top 4 puolalaisjoukkue.

Eli Liiga on samaa tasoa kärjen osalta ainakin kun Puolan liiga.
Näinhän se on. Ja jos laajemmin miettii, niin Ranska on joskus voittanut MM-kisoissa Venäjän, Kanadan ja Suomenkin. Ranskan jääkiekko on siis samaa tasoa kuin näiden muiden mainittujen maiden.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kakko pelaa kyllä hyvin. Toivottavasti saa koko kauden pelata tuossa Filppulan (tai Palven) kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös