No ei se mikään automaatio ole, mutta itse ainakin toivon suomalaisten voittavan näitä koska se kertoo että Liiga on kova sarja. JyPin viime kauden CHL mestaruus oli mielestäni hyvä juttu Liigalle ja suomalaiselle jääkiekolle. Olin tyytyväinen.Miksi? Eikai se mikään koko Suomen IFK ole. Ei toki sillä etteikö IFK ihan mielellään voisi peliä voittaakin, mutta miksi toisen suomalaisen seurajoukkueen voiton toivominen pitäisi olla joku automaatio?
Tepsi ottaa tänään kirjaimellisesti pataan.
Luulisi että jopa pohjoisessa näissä matseissa ollaan suomalaisten puolella ja osataan hävetä kun Liigajoukkue ei pärjää puolalaiselle joukkueelle jääkiekossa...mutta ei.
No ei se mikään automaatio ole, mutta itse ainakin toivon suomalaisten voittavan näitä koska se kertoo että Liiga on kova sarja. JyPin viime kauden CHL mestaruus oli mielestäni hyvä juttu Liigalle ja suomalaiselle jääkiekolle. Olin tyytyväinen.
Kertoohan se että jos HIFK ei pärjää puolalaisille että Liigan taso on roskaa ja Liigan mestaruus siten aika säälittävä suoritus loppupeleissä Eurooppalaisessa mittakaavassa.
No ei se mikään automaatio ole, mutta itse ainakin toivon suomalaisten voittavan näitä koska se kertoo että Liiga on kova sarja. JyPin viime kauden CHL mestaruus oli mielestäni hyvä juttu Liigalle ja suomalaiselle jääkiekolle. Olin tyytyväinen.
Kertoohan se että jos HIFK ei pärjää puolalaisille että Liigan taso on roskaa ja Liigan mestaruus siten aika säälittävä suoritus loppupeleissä Eurooppalaisessa mittakaavassa.
Mä saan kuulla tästä mutta otan sen riskin. Mutta mä en ollut lainkaan tyytyväinen viime CHL kauteen enkä sen lopputulokseen
Sait kuitenkin tänään tietskariaikaa, ole siihen tyytyväinen.Mä saan kuulla tästä mutta otan sen riskin. Mutta mä en ollut lainkaan tyytyväinen viime CHL kauteen enkä sen lopputulokseen
Tuskin. Kertoo lähinnä siitä että top 4 joukkoon kaavailtu Liigajoukkue ei ole yhtään parempi kun top 4 puolalaisjoukkue.Onko Hifk koko liiga? Musta tuntuu että joku Kookooki läpyttelis jo 1-4 lukemissa menemään tuol.
Tuskin. Kertoo lähinnä siitä että top 4 joukkoon kaavailtu Liigajoukkue ei ole yhtään parempi kun top 4 puolalaisjoukkue.
Eli Liiga on samaa tasoa kärjen osalta ainakin kun Puolan liiga.
Näinhän se on. Ja jos laajemmin miettii, niin Ranska on joskus voittanut MM-kisoissa Venäjän, Kanadan ja Suomenkin. Ranskan jääkiekko on siis samaa tasoa kuin näiden muiden mainittujen maiden.Tuskin. Kertoo lähinnä siitä että top 4 joukkoon kaavailtu Liigajoukkue ei ole yhtään parempi kun top 4 puolalaisjoukkue.
Eli Liiga on samaa tasoa kärjen osalta ainakin kun Puolan liiga.