No mutta onneksi Huomenta Suomi tulee myös viikonloppuisin, katsellaan sitten huomenna sitä.Menee kyllä perjantai - ilta ihan vituiksi nyt, kun pitää katsoa jotakin helvetin jääkiekkoa eikä iltateen kera kymppiuutisia.
Taitaa olla suht läheisissä väleissä Mestiksen operatiivisen johtajan (?) Olli Aron (?) kanssa, en tiedä mikä parin virallinen status on.Onkohan toi Annis sinkku?
Kyllä. Åsten tunnistaa myös nykyään tilanteet aika hyvin missä läikytetään ja missä ei läikytetä.Pelaaja josta omat varmasti tykkäävät ja vastustajat eivät niinkään.
Matrixissa joku virhe ja ottelu ei ratkea koskaan.Pelimiehen kymppi mennyt aikoja sitten, ratkeaako tämä ennen huomista?
Taitaa olla suht läheisissä väleissä Mestiksen operatiivisen johtajan (?) Olli Aron (?) kanssa, en tiedä mikä parin virallinen status on.
Niin se varmaan täytyy tehdäOta uuet sumpit. Ja vaikka sitä rahataskua lisää. Itte avasin Kozelin vielä tässä toisen jatkoerän kunniaksi.
Joo onneksi näin, ei lähde ihan käsistä tämä hommaNo mutta onneksi Huomenta Suomi tulee myös viikonloppuisin, katsellaan sitten huomenna sitä.
Väitätkö, ettei lievästi liioitellen kaikilla liigaa seuraavilla miehilläkin ole jonkinlainen man crush Jesseen.
Sanoppa muuta! Pitäsköhän tässä alkaa värkätä telkkaria saunaan tai jotain, kun alko homma venymään.. :DMenee kyllä perjantai - ilta ihan vituiksi nyt, kun pitää katsoa jotakin helvetin jääkiekkoa eikä iltateen kera kymppiuutisia.
Mun viikon kohokohta on lauantaiaamu, siinä hyvä aamupala, tuore sanomalehti, kahvia ja tuoremehua ja sitten Huomenta Suomi siinä taustalla.Joo onneksi näin, ei lähde ihan käsistä tämä homma
Yksi Liigan parhaita alakenttien raatajia, ja tällä kaudella vielä kaivanut hiukan kiekollista peliä lisää kikkakirjaan. On nähty spin-o-ramaa ja kärkimiinaa ja vaikka ja mitä.
En edellekään ymmärrä miten lähes kaikkien kirjoissa kaveri on joku "sika" tai "rotta", kun ei siellä historiassa ole kuin yksi selvä ylilyönti joka sekin on jo n. 10 vuoden takaa.
Kelpaako Anni Vuohijoki? Temppuleidi.Onkohan toi Annis sinkku?
Heti ratkaisumaalin jälkeen voidaan aloittaa huominen peli, sellaiset pari tuntia myöhässä.Pelimiehen kymppi mennyt aikoja sitten, ratkeaako tämä ennen huomista?
Ai että, toimii. Mulla samat!Mun viikon kohokohta on lauantaiaamu, siinä hyvä aamupala, tuore sanomalehti, kahvia ja tuoremehua ja sitten Huomenta Suomi siinä taustalla.
Kaikki käy.Kelpaako Anni Vuohijoki? Temppuleidi.
En ole asiasta ihan varma, mutta asiayhteyden perusteella veikkaan lyhenteen alkuperäksi Trolli-Esteri.Mikä on TE-toimisto?
Missä päivän lehdet, aamusauna ja kylmä Kukko?Mun viikon kohokohta on lauantaiaamu, siinä hyvä aamupala, tuore sanomalehti, kahvia ja tuoremehua ja sitten Huomenta Suomi siinä taustalla.
Mulla on vaan saunapuhelinSanoppa muuta! Pitäsköhän tässä alkaa värkätä telkkaria saunaan tai jotain, kun alko homma venymään.. :D