Pe 30.8.2013 Jokerit-HIFK

  • 75 537
  • 221

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Valitettavasti, tämä mahdollisuus on olemassa, mutta itsehän ovat räjähdysvaaran palkanneet. Voi kuitenkin olla, että viikonlopun peleissä ei vielä tapahdu mitään, mutta jossakin vaiheessa vain todennäköisesti kilahtaa joko Ramilla tai suojeluexpertillä.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Eilen kuulemma jo yli 4000 lippua mennyt kaupaksi. Saattaapi houkutella yllättävän paljon jengiä tänään.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Olikos se nyt Renegade joka ei uskonut että Gillies tulee, ja niin se vaan tuli. Sitten ei uskonut että Gillies pelaa, ja niin se vaan pelaa. Ja kolmanneksi ei usko että Gillies pistää ranttaliski, mutta niin vaan...

Jos meni henkilö väärin niin my bad. Toivottavasti kolmas kerta toden sanoo ja Renegade on oikeassa.

Viitsitkö tänne tai vaikka YV:llä laitta väitteeni, missä totean että Gillies ei pelaa? Thanks.

Hankintaan en uskonut lainkaan, hienao että olin väärässä.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onnittelut. Toistaiseksi päivän typerin kommentti tässä ketjussa.

Kyllä nimimerkki Harald73 veti jo sellaiset pohjat että sitä on vaikea alittaa.

En usko että tänään ainakaan nähdään mitään peliin kuulumatonta. Jos jotain tapahtuu niin se tapahtunee vasta huomenna. Luulen kuitenkin että molemmat ottelut vedetään läpi siististi.
 

One#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SoJy, ManU, Ac Milan, Barcelona
Suhteellisen mielenkiintoinen peli edessä. IFK:lla putki kulkee ja maaleja on tullut suht mukavasti. Puolustus/av/maalivahtipeli ei taas täysin kunnossa ja omiinkin on mennyt paljon. Jokereilla on ollut erittäin vaikeaa maalinteko, mutta puolustus on ollut hyvää. Itse odotan vauhtia, paljon yli-/alivoimaa, pomputtelua, jäätymisiä yms. perus harkkapeliä.

Jokereiden puolelta mielenkiinnon kohteina Irwing, DeSimone, Karalahti, Lahti ja Teräväinen. Harmittavasti Kousa ja A.Tyrväinen pois. Ehkäpä tämän hetken terävimmät pelurit meiltä. Toki Ruutu&Ben-Amor kiinnostaa myös. Ruudun perinteiset temput ja Ben-Amorin "vuosipäivä".

IFK:lla on erittäin mielenkiintoinen nippu. Ja Summanen on edelleen suomen johtavia valmentajia. Tietää hyvää naapurille. Kuparinen-Puustinen mielenkiintoinen pari. Block suhteellisen samantyyppinen pelaaja kuin meidän DeSimone. Pistetään kakkossentterit vertailuun. Fata myös kiinnostuksen kohteena. Ritamainen kaveri paremmilla käsillä. Partaselta odotetaan paljon IFK:n leirissä, kahtellaan miten kaveri pärjää. Thiessen-Irwing kaksintaisto myös mielenkiintoinen. Ja tietenkin Gilles...vaikee veikkaa mitä tää jätkä tulee tekemään.

Tulosveikkaus: 3-3, IFK vie rankut.
16:03 Lahti (Karalahti-Eronen) yv.
19:27 Puustinen (Kuparinen) tv.
22.44 Söderholm (Fata-Block)
36.57 Teräväinen (Lahti-Väänänen)
45.12 Moses (DeSimone-Hardt)
51.16 Somervuori (Luttinen-Söderholm)
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Lepäileekö Salmelainen vai menikö se rikki jo ekassa harjoituspelissä? Toivottavasti pelaa huomenna. Nopeita jalkoja tarvitaan narreja vastaan. Nopeita käsiähän jo rosterissa on ;).
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Musta HIFK:n kokoonpano näyttää siltä, että tarkoitus on tänään pelata lätkää. Siellä ei ole esim. Öfverströmiä ja Salmea jotka varmasti löytyisivät jos jotain sotaa oltaisiin aloittamassa. Samoin Kurvinen ja Pakarinen luultavasti kuuluisivat rosteriin. Gilliesin en usko pätkän vertaa tappelevan, ellei Ben-Amor itse miestä haasta.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Samoin Kurvinen ja Pakarinen luultavasti kuuluisivat rosteriin.

Pakarinen on maajoukkueen mukana tällä hetkellä. Mutta muuten olen kyllä samaa mieltä, että mikäli IFK jonkin sodan meinaisi tänään aloittaa, niin kyllä siellä nimekkäämmät jätkät huilaisivat ja tilalla olisi juurikin Kurvista, Salmea, Öfverströmiä yms..
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Olikos homman nimi nyt se että ottelu on kokonaisuudessaan nähtävissä jälkilähetyksenä Urhon sivuilla (ilmaiseksi)? Työt alkavat klo 18 ja mietin että pidän itseni uutispimennossa mikäli asian laita on näin.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Olikos homman nimi nyt se että ottelu on kokonaisuudessaan nähtävissä jälkilähetyksenä Urhon sivuilla (ilmaiseksi)? Työt alkavat klo 18 ja mietin että pidän itseni uutispimennossa mikäli asian laita on näin.
Näin minäkin olen ymmärtänyt ja 20.30 pitäisi tuon jälkilähetyksen alkaa.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Näin minäkin olen ymmärtänyt ja 20.30 pitäisi tuon jälkilähetyksen alkaa.

Jees, kokeilin Urhon sivuilla HIFK - ZSC Lions -ottelua ja näyttäisi pyörivän hyvin, eli taidan yöllä duunista palattuani katsella koko ottelun.
 

WVirmanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla ainakin ennemmin tästä: Twitter / potsinbull: Söderholm tuomareille Bruunin ...

Ei yllätä, että sinun suunnastasi jälleen tulee tällaista roskaa. Harmillisesti osui tuo huitaisu, mutta jos tekee mielestäsi Södestä rotan tai sikaa pelaavan pakin, olet totaalisen hakoteillä. Seuraatko oikeasti jääkiekkoa, vai rajoittuuko lätkän fanittamisesi jatkoaikaan ja youtubeen?

Söderholmista eniten jäi mieleen tämä itku puhtaasta taklauksesta:
Iltalehti 23.2.2013
 

Scade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielenkiinnolla kyllä tulen tänään peliä seuraamaan. Kauden ensimmäinen paikan päällä. Harmittaa kyllä, että Kousaa ja A. Tyrväistä en tänään pääse näkemään. Nämä kaksi ovat hankinnoista ne ketkä ovat pelillisistä syistä itseäni eniten kiinnostanut päästä näkemään tositoimissa. Desimone ja Irving kyllä myös ihan mielenkiintoista käydä katsastamassa.

En ole vähään aikaan juuri osallistunut keskusteluun täällä, mutta on kyllä aivan jäätävässä kunnossa nämä Helsingin seurojen ja niiden kannattajien välit. Onneksi sentään molemmilta puolilta löytyy jonkun verran asiallisia kirjoittajia ketkä näkevät vähän isompaakin kuvaa eikä pelkät seuraleimat paina liikaa.

Ymmärrän kyllä Hifkin halun hommata Gillies. Itsellä tosin semmoinen fiilis, että hankinta tuli vuoden myöhässä. Ymmärrän myös jonkinlaisen mahdollisen nujakan ja voin jopa hyväksyä toteutuksesta riippuen. Ehkä kaikilta pääsisi vähän höyryjä ulos jos Gillies kävisi niistämässä Ruudun tai Ben-Amorin nenän. Jos sen sijaan oikeasti toteutetaan jotain Gillies murjoo Jokereiden taitopelaajan ovat seuraamukset kaikille osapuolille niin perseestä, että en ymmärrä miten kukaan asiaa järkevästi ajatteleva voi semmoista toivoa. Pahimmillaan vakava loukkaantuminen jollekin asiaan kohtalaisen syyttömälle pelaajalle, Hifkin seuralle, Summaselle, ja Gilliesille mielettömät sanktiot. En valitettavasti usko, että Jokeritkaan ainakaan Valtosen johdolla katsoisivat tätä läpi sormien ja taas olisi hirveät kostoreissut päällä, joten Jokeritkin kärsisi myös seurana. Tämän lisäksi vielä jääkiekon mediakuva Suomessa sun muut niin huhheijaa.

Joka tapauksessa, ennen näkemätön määrä latausta jossain harkkapelissä ja yleisesti kauden alussa. Toivon tämän toteutuvan positiivisen kiihkeänä pelinä ja kannatuksena, mutta pelkään ylilyöntiä joka jättää vain pahan jälkimaun.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ymmärrän kyllä Hifkin halun hommata Gillies. Itsellä tosin semmoinen fiilis, että hankinta tuli vuoden myöhässä. Ymmärrän myös jonkinlaisen mahdollisen nujakan ja voin jopa hyväksyä toteutuksesta riippuen. Ehkä kaikilta pääsisi vähän höyryjä ulos jos Gillies kävisi niistämässä Ruudun tai Ben-Amorin nenän. Jos sen sijaan oikeasti toteutetaan jotain Gillies murjoo Jokereiden taitopelaajan ovat seuraamukset kaikille osapuolille niin perseestä, että en ymmärrä miten kukaan asiaa järkevästi ajatteleva voi semmoista toivoa.

Viisaita kommentteja naapurileiristä kaiken tämän paskanjauhannan keskellä. Oma toiveeni on, että Gillies pelaa kuten itse eilisessä haastattelussa asian ilmaisi; fyysisti ja kovaa, mutta rehdisti, ollen samalla "isoveli" kentällä. En pahastu jos kysäisee ohimennen esimerkiksi Ben-Amorilta tai Ruudulta, että "Wanna Go?", mutta minkäänlaisia päällekarkaamisia en todellakaan hyväksy, enkä usko, että hyväksyy 99% muistakaan IFK-faneista.

Toivottavasti nähdään kovaa, mutta reilua peliä!
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskinpa on ollut yhtä paljon kiinnostusta molemmissa leireissä ennen harjoitusmatsia kuin tänään. Peli voi olla mitä tahansa maan ja taivaan, sodan ja rauhan väliltä.

Tässä vaiheessa kautta ei voi kauheasti vielä odottaa mitään pelin tasosta, mutta toivottavasti nähdään olosuhteet huomioon ottaen mahdollisimman tasokas jääkiekko-ottelu. Varmasti vauhtia ja ryminää on tiedossa, toivottavasti päät pidetään kylmänä.

Se joukkue, kumpi tekee vähemmän virheitä noin yleisesti aina voittaa jääkiekko-ottelun. Tänään olen pommin varma, että vähemmän kardinaalimokia tehnyt joukkue ottaa 3 pistettä (saako voitosta 3 pistettä?). Näissä harkkamatseissa aina perinteisesti sattuu 3-4 ihan totaalista merkkaus/ henkilökohtaista virhettä peliä kohden per joukkue, joista toiselle joukkueelle avautuu todellinen maalintekopaikka. Niiden hyödyntäminen on avainasemassa, kuten maalivahtien onnistuminen. Molempien maalivahdit ovat vielä kysymysmerkkejä päivän kunnoltaan. Toki erikoistilannepelaamista unohtamatta.

Ennusteet illalle:

- Molemmat molarit ovat seuloja
- Jäällä ei tänään hölmöillä, Gillies ei tarvitse siis jääaikaa
- Jokerit tekee vain yhden YV maalin eli IFKn alivoima kohentuu huimasti
- IFKn ylivoima yskii
- Karalahti tekee maalin
- Karalahti ottaa kenttäpelaajista eniten taklauksia vastaan
- Jokerit 5,6 - 5,6 IFK
 
Viimeksi muokattu:

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En pahastu jos kysäisee ohimennen esimerkiksi Ben-Amorilta tai Ruudulta, että "Wanna Go?", mutta minkäänlaisia päällekarkaamisia en todellakaan hyväksy, enkä usko, että hyväksyy 99% muistakaan IFK-faneista.

Eiköhän juuri nämä fiilikset ole 99%:lla IFK-faneista. Jos Gillies lähtee tekemään jotain benamormaisia päällekarkauksia, käskytettynä tai ilman, niin yökkäilen ja toivotan tervemenoa takaisin Kanadaan, mutta nyt kun tuollaisesta ei oikeasti ole tietoakaan ja kaikesta päätellen Gillies on tullut pitämään rauhaa kaukalossa ja voittamaan kanisteria, niin Trevor on meidän mies ja tärkeä osa jengiä.
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaiken Gillies-hypetyksen keskellä on aika täysin unohtunut että tämän päivän piti olla myös se suuri päivä kun Jere Karalahti pukee ensimmäistä kertaa Jokerinutun päälle IFK:ta vastaan. Jere on varmaan aika tyytyväinen että saa nämä pelit hoidettua näinkin vähällä mediahuomiolla.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Nyt jos koskaan on vuosisadan tilaisuus narreilla suorastaan murskata paikallisvastustajansa.

Temppu ja kuinka se tehdään: Rudi tai Semir käy härnäämässä mastodonttia kunnes väistämätön tapahtuu. Ottaa kunnolla iskuja vastaan ja mielellään wrestling-tyyliin saadaan vielä verta esille. Paareilla pois ja sitten julkisuuteen epämääräisiä tietoja "aivovammasta" jne.

Seuraus: IFK saa sylkykupin roolin tälle kaudella, Rami vähintään puoli kautta sivussa ja seuralle kaikkien aikojen suurimmat sakot!

Viestisi lisäarvo tälle ketjulle?

Toivottavasti tänään pelataan lätkää. Jos myllätään, toivottavasti se on molempien tiedossa (SBA) ja saadaan rehti hyvä mylly jonka jälkeen voidaan jatkaa viha rakkaus suhdetta. Ei, Semiriä ei satu yhtä pahasti kuin Villeä jos hän tappelee Gilliesin kanssa, mutta itselle henkilökohtaisesti merkitsee eniten se, että kun tekee virheen, otetaan vastuu siitä. En usko hetkeäkään että SBA kieltäytyisi tästä, edes Gilliesiä vastaan.
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Iltalehden kolumni

Mua vituttaa ne miljoona haaskatoimittajaa jotka ovat repineet paskaotsikoita Hesalalaisista, Stadilaisista, Trevorista jne.'
Samaa lässytystä ja tappeluhypetystä jutusta toiseen. Mä olen lopen kyllästynyt koko kuvion loputtomaan vatvomiseen. Osa faneistakin on täähän sortunut.
Viime vuosi oli viime vuosi, nyt pelataan tätä kautta. Olsi todella typerää HIFK:n joukkueelta olla mieleltään tai teoiltaan jumissa vanhoihin juttuihin.

Olisi aivan oikein jos Matsi alkaisi Lämäri-leffan loppukohtauksen kaltaisella "tanssilla". Mielellään SBA ja Trevor vetäisivät duona. Siinä olisi paska-toimittajilla ja väkivalta-kiimaisilla ihmettelemistä.

Lätkä jäähän ja peliä.
 

FortyTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iltalehden kolumni

Mua vituttaa ne miljoona haaskatoimittajaa jotka ovat repineet paskaotsikoita Hesalalaisista, Stadilaisista, Trevorista jne.'
Samaa lässytystä ja tappeluhypetystä jutusta toiseen. Mä olen lopen kyllästynyt koko kuvion loputtomaan vatvomiseen. Osa faneistakin on täähän sortunut.
Viime vuosi oli viime vuosi, nyt pelataan tätä kautta. Olsi todella typerää HIFK:n joukkueelta olla mieleltään tai teoiltaan jumissa vanhoihin juttuihin.

Olisi aivan oikein jos Matsi alkaisi Lämäri-leffan loppukohtauksen kaltaisella "tanssilla". Mielellään SBA ja Trevor vetäisivät duona. Siinä olisi paska-toimittajilla ja väkivalta-kiimaisilla ihmettelemistä.

Lätkä jäähän ja peliä.

Juuri näin. V*tuttaa lukea koko palstaa.

IFK:ta syytetään sodan julistuksesta ja siitä, ettei vuoden takaisia tapahtumia olla unohdettu. Suurin rooli on kuitenkin medialla ja kaiken maailman alposuhosilla negatiivisen ilmapiirin lietsomisessa. Kauhea poru päällä vaikka yhtään noutua ei ole tapahtunut tai kyynärpäätaklausta nähty.

Let's play hockey!
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Iltalehden kolumni

Mua vituttaa ne miljoona haaskatoimittajaa jotka ovat repineet paskaotsikoita Hesalalaisista, Stadilaisista, Trevorista jne.'
Samaa lässytystä ja tappeluhypetystä jutusta toiseen. Mä olen lopen kyllästynyt koko kuvion loputtomaan vatvomiseen.

Samaa mieltä. Jotenkin helvetin synkkää touhua, että paskalehdistö kieli pitkällä odottaa jotain tapahtuvan ja lyö lisää bensaa liekkeihin. Kyllähän noilla lööpeillä on painava merkityksensä siihen, että koko kohu on taas revitty uudestaan pinnalle. Ja sitten kun jotain oikeasti tapahtuu, ollaan ensimmäisenä lyömässä taas kuraa niskaan ja kauhistelemassa ties minkä vitun päiviräsästen kommenttien kanssa touhua ja aiheuttamassa omalta osaltaan lisää hallaa kaikille.

Tulee ihan mieleen muuan journalismin riemuvoitto sekä Matti & Mervi muutaman vuoden takaa. Kannetaan pariskunnalle viinaa pöytään ja odotellaan josko saataisiin kohuotsikoita ensi viikolle.

Joo, toki se on niiden duuni, mutta se ei poista sitä että tuo duuni on kaksinaismoralistista ja oksettavaa paskaa.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Iltalehden kolumni

Mua vituttaa ne miljoona haaskatoimittajaa jotka ovat repineet paskaotsikoita Hesalalaisista, Stadilaisista, Trevorista jne.'
Samaa lässytystä ja tappeluhypetystä jutusta toiseen. Mä olen lopen kyllästynyt koko kuvion loputtomaan vatvomiseen. Osa faneistakin on täähän sortunut.
Viime vuosi oli viime vuosi, nyt pelataan tätä kautta. Olsi todella typerää HIFK:n joukkueelta olla mieleltään tai teoiltaan jumissa vanhoihin juttuihin.

Samaa mieltä. Nyt on hirveä hypetys päällä, mutta auta armias sitten, kun jotain tapahtuu niin alkaa se mieletön parkuminen, joka kestää seuraavat viikot.

Ainoa toiveissa oleva asia on Ben-Amorin ja Trevorin rehti tappelu, jonka jälkeen toivottavasti nähdään viihdyttävä ja rehti jääkiekko-ottelu.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi ihmiset lukevat noita paskalehtien sivuja tai ostavat lehtiä?

Kaikki tietävät, että nämä paskalehdistön paheksujat RUKOILEVAT, että illan ottelussa tapahtuu jotain kyseenalaista. Moni on jo varmasti kirjoittanut pääosin valmiiksi juttunsa ennen kuin ottelu edes on alkanut ja harva näistä "toimittajista" tuskin edes aikoo katsoa ottelun.

Suomalainen media ja urheilujournalismi on suossa - en ymmärrä, miksi ihmset kuluttavat niitä ja ruokkivat tuota toimintaa.
 
Viimeksi muokattu:

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Suomalainen media ja urheilujournalismi on suossa - en ymmärrä, miksi ihmset kuluttavat niitä ja ruokkivat tuota toimintaa.

No siis suomalinen urheilujournalismi on ihan samalla tasolla kuin ylipäätänsä kiekkojohtaminen. Pelkkiä puuhastelijoita kaikki. Kummolasta lähtien näihin Tuomisiin kaikilla paistaa osaamattomuus kaukaa läpi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös