Näytti kyllä paitsiolta.Ilves paitsiomaalilla 6-1 johtoon.
Näytti kyllä paitsiolta.Ilves paitsiomaalilla 6-1 johtoon.
Ilves on aika hyvä tänään. Huomenna sitten Barrett Hayton kehiin.
Sauna vasta lämpenemäs, ei tarkene viel piiloutua.Mun mutsilla oli aikanaan tapana mennä aina saunaan "pakoon", jos joku Leijonien ratkaisupeli MM-kisoissa kävi liian jännäksi :D
Näkyy kyllä Heinolasta, että onnistumisia ei ole tullut. Jonkun maalin kun saisi niin voisi se oma hyvä taso löytyä mikä oli ensimmäisellä kaudella.Nyt oli Heinolalla paikka. Olisi kyllä suonut onnistumisen
Huikee peli huomenna tulossa, kun kaksi kuumaa joukkuetta vastakkain!
No onneks huomenna tuplat molemmille. Toki pidemmät reissutassut toisella. Huikee peli ennakolta ja toivottavasti sitä myös on.Se on juuri näin. Ilves ollut tuplapelien kakkospäivänä ihan paska, mutta kai ne on jo oppineet. Huomenna vielä Hayton kehiin tuomaan virtaa. Mahtava peli tulossa huomenna, Kalpa on Liigan kuumin joukkue, eikä Ilves kauaksi jää.
Aika hyvin tarttuu. Hyvin osaa ettiä nuo maskin takaa tulevat vedot.Pääsin vasta mukaan vaikka olin mä koirien kanssa Rinkelinmäen ympäristössä palloilemassa. Kuskaa, kannusta, kustanna... Näköjään Vesalainen kilautti yläpeltiin ja YV muutenkin natsannut Kerholla. Mites Larmilla? Musta tarttuu edelleen?
KalPan voittokulku on tullut meikälle täytenä yllätyksenä. Liekö sitten Lukon ja Ilveksen haastajia vai pelkkä alkukauden tähdenlento... vakuuttavaa työtä.
Mikäs hyvä ylivoima se sellainen on missä ei lauota?Muuten ihan hyvä ylivoima Tepsiltä muttei juurikaan laukauksia.
Toivottavasti selvisi hengissä tosta.Vidgrenille kiviä taskuun
On täällä omatkin ihmeissään. Värilasi-luottoo luonnollisesti oli/on (10. runkosarjassa edelleen ennustus), mut ohan Miettinen harjannu hyvän syysvireen rajallisilla resuilla.KalPan voittokulku on tullut meikälle täytenä yllätyksenä. Liekö sitten Lukon ja Ilveksen haastajia vai pelkkä alkukauden tähdenlento... vakuuttavaa työtä.
Reenijumia se on. Tehneet kovaa kuntopiiriä kotioloissa karanteenin aikana.Onko Kärpät tehnyt tiukkaa punttitreeniä korona-katkon aikana ? Näyttää kohtuu hitaalta ja jäykältä tekemiseltä.