Pe 30.10.2020 Otteluseuranta (Liiga)

  • 22 926
  • 423

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Aittokalliolla 10 torjuntaa... neljä sisään. Pelattu neljä kertaa alivoimaa joista kolmessa päästettiin maali. Erikoisia tilastoja kieltämättä.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Pääsin vasta mukaan vaikka olin mä koirien kanssa Rinkelinmäen ympäristössä palloilemassa. Kuskaa, kannusta, kustanna... Näköjään Vesalainen kilautti yläpeltiin ja YV muutenkin natsannut Kerholla. Mites Larmilla? Musta tarttuu edelleen?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kolmos erä käyntiin Mikkelissä käynnistyy Jukurien ylivoimalla. Maali pitäs tulla tällä ylivoimalla, että tuon 4 maalin eron voisivat kiriä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Se on juuri näin. Ilves ollut tuplapelien kakkospäivänä ihan paska, mutta kai ne on jo oppineet. Huomenna vielä Hayton kehiin tuomaan virtaa. Mahtava peli tulossa huomenna, Kalpa on Liigan kuumin joukkue, eikä Ilves kauaksi jää.
No onneks huomenna tuplat molemmille. Toki pidemmät reissutassut toisella. Huikee peli ennakolta ja toivottavasti sitä myös on.
 

F#21

Jäsen
Pääsin vasta mukaan vaikka olin mä koirien kanssa Rinkelinmäen ympäristössä palloilemassa. Kuskaa, kannusta, kustanna... Näköjään Vesalainen kilautti yläpeltiin ja YV muutenkin natsannut Kerholla. Mites Larmilla? Musta tarttuu edelleen?
Aika hyvin tarttuu. Hyvin osaa ettiä nuo maskin takaa tulevat vedot.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voi Vilmos, mikset tehnyt?!!!!

Ja jäähy vielä päälle.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
KalPan voittokulku on tullut meikälle täytenä yllätyksenä. Liekö sitten Lukon ja Ilveksen haastajia vai pelkkä alkukauden tähdenlento... vakuuttavaa työtä.

Taitaa Ilves ja Lukko tällä hetkellä haastaa KalPaa. Ainakin jos katsoo tuota pp/o tilastoa...
 

Mazoo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPan voittokulku on tullut meikälle täytenä yllätyksenä. Liekö sitten Lukon ja Ilveksen haastajia vai pelkkä alkukauden tähdenlento... vakuuttavaa työtä.
On täällä omatkin ihmeissään. Värilasi-luottoo luonnollisesti oli/on (10. runkosarjassa edelleen ennustus), mut ohan Miettinen harjannu hyvän syysvireen rajallisilla resuilla.
 

Aihio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko Kärpät tehnyt tiukkaa punttitreeniä korona-katkon aikana ? Näyttää kohtuu hitaalta ja jäykältä tekemiseltä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Siinä oli jo melkein tyhjää maalia Ässille tarjolla. Viime hetkellä joku meidän puolustajista pääs häiritsemään mailalla sen verran että selvittiin säikähyksellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös