Lapajäähän
Jäsen
Jokerit pelasi mun makuun ihan hyvän vieraserän. Sen avausmaali tuli vähän ikävästi, kun Burdasovin maila oli auki, mutta muuten ihan OK lätkää.
Jokerit pelasi mun makuun ihan hyvän vieraserän. Sen avausmaali tuli vähän ikävästi, kun Burdasovin maila oli auki, mutta muuten ihan OK lätkää.
Nyt vaan jäähyt pois ja rauha kiekon kanssa. Meidän peli.
Näin. Tuosta 0 omasta maalipaikasta ei liene voi esitys heikentyä. Eihän.Ei yhtäkään maalipaikkaa. Kolme turhaa jäähyä. Ei laukauksia eikä painetta saatu yhtään. Pelkkää selviytymistä. Pelaajat pelkäävät SKA:ta. Oli hyvä erä joo.
Maila jäi sinne SKA-pelaajan yläkäteen/kainaloon. Sata kertaa sadasta jäähy, ainakin pitäisi olla.
Kannattaa katsoa se tilanne uudelleen.
Maila nousi kainaloon mailaa pitkin, mutta että etupuolelta koukku, anna mun nauraa. :D
Jos ensi pelissä? Odotan yhä maalipaikkaa.Tulisiko tällä kertaa kuti maalia kohti.
No mitäs ihmeellistä siinä on? Ei koukkaaminen tarkoita että mailan pitäisi nousta kainaloon?
Opettele säännöt.
Onneksi on Junttila.Jos ensi pelissä? Odotan yhä maalipaikkaa.