Mies laidan takaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Kyllä mä sulatan hyvällä yrityksellä tappiot vaikka 0-8 kotona koville jengeille, mutta tätä mä en kyllä enää jaksa ymmärtää.
Vastassa ihan puhtaasti pelillisesti Mestisjengi ja me lähdettiin samalle tasolle, ennen ku peli edes alkasi. Siis mitä ihmettä?
No, kauden ehdottomasti heikoin ja tahdittomin peli, mutta silti toi taso. Hyi hitto, mitä ripulipaskaa!
Ei käy kyllä kateeksi Pelsu-kannattajiakaan, jos tää on edes 10% joukkueen tasosta. Ihan hirveetä ripulia. Edes vuosituhannen krapulassa ei voi vääntää moista Idoon.
Mitähän yksittäisiä.. Ehkä ranskiksin.
- mukavasti pilattiin Kristofin eka peli noilla puukäsillä ja muiden koomailuille. Että tervetuloa vaan Liiga-Sportin matkaan
- Brennan, kovia niittejä ja helvetin hidas jalka. Heikkinen on raketti tähän kaveriin verrattuna
- Pukka ja Peltola ehdottomasti parhaat. Myös Hostille puhtaat paperit. Muut kävelee Lappeenrantaan
- Pelicans kuuluis meidän kanssa eri sarjaan. Ei ammattilaissarjaan. Kuten päivällä kirjoitin, nippu tuulipuku amatöörejä
- mä inhosin Tuhkamunaa Vaasassa - nyt inhoan tätäkin enemmän. Amatööri!!
Paska peli, mutta siitäkin huolimatta kohti uusia tappioita. Taistellaan Ipan kanssa tasapäisesti tästä tappioputken pituudesta. Ikävä kyllä ensi viikon perjantaina toinen joutuu luopumaan tästä tittelistä.
Olikohan pelin tasoon jotain vaukutusta sillä, että Pelsuilla kolmas peli neljään päivään. Katsoppa vaikka viimeperjantain Saipa ottelu kuinka meijän mestisjengi vei pelillisesti ottelun 100-0. Leimut, Sopaset, Repikit kovia jätkiä mestikseen. Herää jo....