Pe 29.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 77 766
  • 1 235

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Mä laitan pahimmat itkijät ignoreen. Näköjään syystä. Mun feedi on kohtuullisen siisti :)

Hyvä ratkaisu kyllä. Voisivat joskus itse köydä kokeilemassa viheltämistä. :D
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
On muuten hidas tuo Lahden matsi. Kolmatta on jäljellä 5 min ja Turussa lähdetään hetikohta jatkoille.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TPS on kärsinyt viimevuosina aika paljon jatkoerä tappiota näissä ratkaisupeleissä. 2016 Kärpille, 2017 IFK:lle, 2018 välierässä Tapparalle ja pronssipelissä IFK:lle. Saa nähdä tuleeko tänään jatkoa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
TPS on kärsinyt viimevuosina aika paljon jatkoerä tappiota näissä ratkaisupeleissä. 2016 Kärpille, 2017 IFK:lle, 2018 välierässä Tapparalle ja pronssipelissä IFK:lle. Saa nähdä tuleeko tänään jatkoa.
Eikö se TPS just voittanut maanantaina jatkoerässä?
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Loppuiko Olkiluodon rannassa rantaleluista ilma?

Ilmaa täällä riittää, tervetuloa hakemaan! Saattaa olla jopa kauden iloisin hetki tänään, kun turku putoaa toivottavasti jo tänään.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Olisi kiva tietää näiden veljesten esim. Tyrväisten siulunelämästä? Pienet matsit juhannuksena?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
"Aika hyvän muistijäljen jättäisi jos tämä jäisi kauden viimeiseksi kotipeliksi"

Mikä siis tarkoittaisi häviötä huomenna ja kesälomaa sarjakolmoselle.

Waheeb sä oot ihan vitun nero.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Engren on ottanut kyllä ihan mukavia seivejä sen sysipaskan avauserän jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös