Miksi ihmeessä Jääskä ei poiminut pudottamaansa mailaa AV:lla vaikka se oli siinä metrin päässä?
Jos se on rikki, niin ei sillä saa pelata.
Miksi ihmeessä Jääskä ei poiminut pudottamaansa mailaa AV:lla vaikka se oli siinä metrin päässä?
Eikä se Tepsin jätkän poikkari ehtinyt osua Tuulolaan. Yritti kyllä, muttei osunut. Ei siinä siis mitään. Omia aikojaan Eetu kaatui.
Pitkään seurasin että miksi se ei nopeasti ota sitä mailaansa vaikka oli parikin paikkaa.. mutta eipä sillä lopulta ollut merkitystä.
Rikkinäisellä mailalla ei saa pelata.Miksi ihmeessä Jääskä ei poiminut pudottamaansa mailaa AV:lla vaikka se oli siinä metrin päässä?
Mä laitan pahimmat itkijät ignoreen. Näköjään syystä. Mun feedi on kohtuullisen siisti :)Ei vittu! "Meitä" aikoinaan (huoh) kilpaa syytettiin otteluketjujen raskaudesta/raiskaamisesta kun dumareista itkettiin.
Maila oli keskeltä poikki
Okei, no sehän selittää kaiken.. en huomannut moista.Se oli rikki
Pääsette tekin tänne vielä maanantaina häviämään kerran.Jahas. Lahilaiset saa uuden mahiksen painia Helsingin Poliisin kanssa
... ja vika.Juhiksen eka!
Mutta Tuulolalta jäi oppimatta Pajuniemen tyyli?
Luulisi että noin traumaattisia asioita ei nostettaisi esille, ettei veteraanien PTSD lyö päälle.Taas mainittiin kevät 2012. Pakko vetää tänäänkin kännit.
Aika jännää, ettei kukaan ole tätä pääsarjatasolla vielä hoksannut. Olenkin aina ihmetellyt, kun kukaan ammattilainen ei ikinä lähde kesken painostuksen hakemaan ehjää mailaa tai muuten vaan vaihtoon. Tuohan on suorastaan itsestäänselvyys, että se on ainoa oikea vaihtoehto.Silloin kannattaa mennä vaihtoon. Mielestäni olisi fiksumpaa uhrata muutama sekunti kahden miehen alivoimalla kuin pyöriä minuttitolkulla siellä vailla stagaa
Täysin samaa mieltä. Mailaton mies on yhtä tyhjän kanssa.Silloin kannattaa mennä vaihtoon. Mielestäni olisi fiksumpaa uhrata muutama sekunti kahden miehen alivoimalla kuin pyöriä minuttitolkulla siellä vailla stagaa
Mahtaa tuota Ikaa vituttaa kun kerho vie jatkoilla. Kokoajan tepsi sitä ja tätä.
Mahtaa tuota Ikaa vituttaa kun kerho vie jatkoilla. Kokoajan tepsi sitä ja tätä.
Näkyykö ne viestit jos joku lainaa sellaisen henkilön viestiä joka on sulla ignoressa?Mä laitan pahimmat itkijät ignoreen. Näköjään syystä. Mun feedi on kohtuullisen siisti :)