holynordic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Україна
Tuuletin Pelsujen maalia vahingossa. Atella taas normipäivä... :D
Mikko Rautee kuittaa.Kyllä hävettäis olla tollasen saatanan sukeltelujengin kannattaja.
Tätähän se kusipää on metsästänyt koko sarjan ajan
Taalasmaa?Seppoko?
Taalasmaako?Seppoko?
Ojensiko Tyrväinen polvea, vai itketkö vain koska tekijä oli Tyrväinen? Jos ojensi, niin sitten pelikieltoa vaan. Itse en mitään ojennusta nähnyt, vaan taklaus yrityksen, josta pelaaja hyppää pois alta ja tyyliin nilkat osuu yhteen. Santala kurottaa polvellaan juuri tästä väistämisestä johtuen ja kokeilee vaan maksimoida osuman saamisen, kun kädetkin lipsahti harmillisesti ohi. "Videotallenteelta tehtävien havaintojen mukaan oman puolustusalueen päädyssä paikallaan oleva Kousa lyö kiekon ränniin samalla, kun Santala on lähestymässä tätä. Tämän jälkeen Kousa pyrkii pääsemään taklauksen alta pois, johon Santala reagoi kurottamalla voimakkaasti oikean polvensa eteenpäin ja lisäksi nostamalla oikean kyynärpäänsä ylöspäin. Tämän jälkeen Santala taklaa Kousaa eteenpäin kurotetulla polvellaan. "
Ei ollut sukeltamisen kanssa mitään tekemistä. Haista vittu, joka suolaat hienon pelaajan hienoa uraa!Mikko Rautee kuittaa.
Kyllä, on syytäkin. Mä mainitsen tämän saman sitten, kun koko hämeenlinna ulisee.Koko Turku ulisee.
Huh huh sun värilaseja. Kädet alhaalla, ei osunut päähän ja luistimet jäässä.Mulle se on ihan se ja sama miten taklaus otetiin vastaan. Heikkinen on hakenut näitä koko sarjan ajan ja ulosajo olisi pitänyt tulla jo aiemmissa peleissä.