Pe 29.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 77 934
  • 1 235

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tässä nyt ei ole yhtään mitään logiikkaa mukana.
Miten niin ei ole? Mun mielestä erittäin loogista. Tepsi on säästynyt tähän mennessä pari-kolme kertaa ulosajolta ja jälkisanktioilta paljon pahemmista. Mun oikeustaju kestää kyllä kevyen ulosajon, kun kohteena on tuo riemuidiootti, joka kerjää joka matsissa ulosajoa.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Mulle se on ihan se ja sama miten taklaus otetiin vastaan. Heikkinen on hakenut näitä koko sarjan ajan ja ulosajo olisi pitänyt tulla jo aiemmissa peleissä.
Suurin osa Heikkisen taklauksista on ollut siinä ja siinä. Hakenut sitä rumaa tööttiä jatkuvasti.
 

Ralph

Jäsen
TPS:n rahamiehet tehneet tehtävänsä. HPK menee jo johtoon, mutta tuleekin jäähy Kerholle. Farssi. Liiga haluaa TPS:n välieriin.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Hyväksytäänkö se tällä kertaa lieventäväksi seikaksi? Meidän ukko sai 5 peliä kun kaveri väisti.
Ojensiko Tyrväinen polvea, vai itketkö vain koska tekijä oli Tyrväinen? Jos ojensi, niin sitten pelikieltoa vaan. Itse en mitään ojennusta nähnyt, vaan taklaus yrityksen, josta pelaaja hyppää pois alta ja tyyliin nilkat osuu yhteen. Santala kurottaa polvellaan juuri tästä väistämisestä johtuen ja kokeilee vaan maksimoida osuman saamisen, kun kädetkin lipsahti harmillisesti ohi. "Videotallenteelta tehtävien havaintojen mukaan oman puolustusalueen päädyssä paikallaan oleva Kousa lyö kiekon ränniin samalla, kun Santala on lähestymässä tätä. Tämän jälkeen Kousa pyrkii pääsemään taklauksen alta pois, johon Santala reagoi kurottamalla voimakkaasti oikean polvensa eteenpäin ja lisäksi nostamalla oikean kyynärpäänsä ylöspäin. Tämän jälkeen Santala taklaa Kousaa eteenpäin kurotetulla polvellaan. "
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Atteeee!
 

ardou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1988
Twitteristä löytyi videon pätkä tuosta Heikkisen taklauksesta. En voi ymmärtää, että millä tosta voidaan puhaltaa vitonen, kun kaksi minuuttiakin olisi ollut jo oikeusmurha!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
LOOOOOOL Engren tuu pois sieltä. Vittu mikä jätkä

Mä veikkaan et tää maali tulee kääntää tän sarjan. Engren on tehty haavoittuvaiseks.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös