Pe 29.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 77 936
  • 1 235

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Laatikaisen ulosajo täysin selkeä, Heikkisen vähän kaksipiippuisempi. Itse en pidä, että puun takaa taklataan noin ylös. Heikkinen olisi voinut taklata paljon alemmas ja hiljempaakin, ja silti Krivosik olisi lentänyt komeasti.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Pajulintunen ottaa näkymättömän futisosuman ensimmäisen osuman jälkeen ja kultaista maapalloa tarjotaan studiossakin. No onneksi ei tullut loukkaantuneita!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ismo "viilipytty" Lehkonen saarnaa studiossa, että valmentajat eivät saisi reagoida. "Turpa kiinni ja hoida oma homma". Mitenkä muistan että Ika ei ainakaan itse ole tätä sisäistänyt kovin hyvin? :D
Eipä tainnut juuri mitalipeleissä valmennellakaan.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisi pitänyt rankaista ylivoimalla. Olihan siinä paikantynkää, mutta pari hutia kiekosta neliön keskeltä. Hyvin Kerho pitää maalin edustan.

Pajuniemen tilanne ei kyllä näyttänyt vitosen arvoiselta. Heikkisenkin taklaus näytti aika puhtaalta, en ainakaan hallin jumbolta erottanut pääosumaa. Jospa loppupeli keskityttäisiin pelaamaan.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Joo kyllähän itse sain otettua stil-kuvan jossa Heikkisen olkapää näyttää osuvan päähän.
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minun on jotenkin todella vaikea olla näkemättä Laatikaisen kyynärpään osuvan Pajuniemen päähän tuossa ylhäältä Laatikaisen selän takaa kuvatussa kuvakulmassa. Ja kädessä myös liike päätä kohti. Jotenkin tuntuu, että tässä nyt vaan oletetaan, että kaikki filmaavat kuin hämeenlinnalaiset (vanha viidakon sanonta).
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kiekollista pelaajaa suoraan edestä? Haloo.

Suoraan edestä? Aika sivusta tuli kyllä. Ja kyllä studiossa Bergenheim ja Ikakin oli sitä mieltä, että puun takaa tuli. Olivat tosin enemmän 2+10 kannalla, mutta joka tapauksessa puhtaasta ei mitään viitteitä.
 
K

Kiekkokatsoja

Mitä päätaklauksia siellä Turkusessa oikein? Telkusta juuri vilahti TPS pelaajan taklaus. Ehkei osunut päähän..?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laatikaisen ulosajo täysin selkeä, Heikkisen vähän kaksipiippuisempi. Itse en pidä, että puun takaa taklataan noin ylös. Heikkinen olisi voinut taklata paljon alemmas ja hiljempaakin, ja silti Krivosik olisi lentänyt komeasti.
Ei tuossa mielestäni ollut kyse erityisen kovasta taklauksesta tai edes ylöspäin suunnatusta sellaisesta. Heikkisellä oli hyvin vähän vauhtia ja ei suunnannut taklausta ylöspäin mitenkään erityisesti. Tuli vastaan pystyssä ja olkapää edellä. Kontaktin voima oli toki kova, kun Krivosikilla oli vauhtia alla jonkin verran.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Ei ihan suoranaisesti kuulu tähän ketjuun, mutta kertokaa nyt joku kuka se Kerhon tsekkineiti on? Onks jollain pelaajalla bööna Tsekistä?
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kenen mielestä Pajuniemi filmasi tilanteessa, niin filmasiko se myös ne veret sinne jäälle? Vai oliko kyseessä perinteinen "ketsupit taskusta" temppu?
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Minun on jotenkin todella vaikea olla näkemättä Laatikaisen kyynärpään osuvan Pajuniemen päähän tuossa ylhäältä Laatikaisen selän takaa kuvatussa kuvakulmassa. Ja kädessä myös liike päätä kohti. Jotenkin tuntuu, että tässä nyt vaan oletetaan, että kaikki filmaavat kuin hämeenlinnalaiset (vanha viidakon sanonta).

Puolueeton mielipide: Ladalle2+10 päähän kohdistuneesta, Pajuniemelle kakkonen kalastelusta, Heikkiselle ei mitään.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minun on jotenkin todella vaikea olla näkemättä Laatikaisen kyynärpään osuvan Pajuniemen päähän tuossa ylhäältä Laatikaisen selän takaa kuvatussa kuvakulmassa. Ja kädessä myös liike päätä kohti. Jotenkin tuntuu, että tässä nyt vaan oletetaan, että kaikki filmaavat kuin hämeenlinnalaiset (vanha viidakon sanonta).
Itse en kyseenalaista Laatikaisen ulosajoa, vaan ihmettelen tuota Pajuniemen ihan selkeää 360 hyppyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös