Taitaa olla nyt Hämeenlinna vs. muu Suomi Heikkisen puhtaan taklauksen osaltaVaro verenpainetta nyt. Onko 360 antanut tuomionsa, uliuliuliuli.
Eipä tainnut juuri mitalipeleissä valmennellakaan.Ismo "viilipytty" Lehkonen saarnaa studiossa, että valmentajat eivät saisi reagoida. "Turpa kiinni ja hoida oma homma". Mitenkä muistan että Ika ei ainakaan itse ole tätä sisäistänyt kovin hyvin? :D
Taitaa olla kova paikka siellä.Taitaa olla nyt Hämeenlinna vs. muu Suomi Heikkisen puhtaan taklauksen osalta
No aletaan kaikki luistelemaan pää alhaalla, niin kaikki tulevat puun takaa.
Kiekollista pelaajaa suoraan edestä? Haloo.
Ei tuossa mielestäni ollut kyse erityisen kovasta taklauksesta tai edes ylöspäin suunnatusta sellaisesta. Heikkisellä oli hyvin vähän vauhtia ja ei suunnannut taklausta ylöspäin mitenkään erityisesti. Tuli vastaan pystyssä ja olkapää edellä. Kontaktin voima oli toki kova, kun Krivosikilla oli vauhtia alla jonkin verran.Laatikaisen ulosajo täysin selkeä, Heikkisen vähän kaksipiippuisempi. Itse en pidä, että puun takaa taklataan noin ylös. Heikkinen olisi voinut taklata paljon alemmas ja hiljempaakin, ja silti Krivosik olisi lentänyt komeasti.
En osaa sanoa, näin Laatikaisen tilanteen vaan pikaisesti ja hankala (turha) kommentoida sen perusteella tarkemmin.Mites Ladan? Tai Pajuniemen?
Hlinnassa? Kyllä varmaan joo :)Taitaa olla kova paikka siellä.
Minun on jotenkin todella vaikea olla näkemättä Laatikaisen kyynärpään osuvan Pajuniemen päähän tuossa ylhäältä Laatikaisen selän takaa kuvatussa kuvakulmassa. Ja kädessä myös liike päätä kohti. Jotenkin tuntuu, että tässä nyt vaan oletetaan, että kaikki filmaavat kuin hämeenlinnalaiset (vanha viidakon sanonta).
No pelasiko Krivosik taklauksen jälkeen?Pajuniemi ei palannut penkille tauolta
Hämeenlinna vs. everybody -paidat välieriin.Taitaa olla nyt Hämeenlinna vs. muu Suomi Heikkisen puhtaan taklauksen osalta
Itse en kyseenalaista Laatikaisen ulosajoa, vaan ihmettelen tuota Pajuniemen ihan selkeää 360 hyppyä.Minun on jotenkin todella vaikea olla näkemättä Laatikaisen kyynärpään osuvan Pajuniemen päähän tuossa ylhäältä Laatikaisen selän takaa kuvatussa kuvakulmassa. Ja kädessä myös liike päätä kohti. Jotenkin tuntuu, että tässä nyt vaan oletetaan, että kaikki filmaavat kuin hämeenlinnalaiset (vanha viidakon sanonta).