Täysin selvä 2+2 Sportille. Mitä tuo yleisö mölyää...??
Sama ilmiö oli keskiviikkonakin, Sportin pelaaja kompastu punaviivaan niin yleisö mölyää ja vaatii jäähyä.....
Täysin selvä 2+2 Sportille. Mitä tuo yleisö mölyää...??
Iso lampaanperse Jatkiksen päätökselle tehdä nuo rinkirunkku otteluketjut. Aivan kuollutta täällä.
Kaikkien pitäisi olla tällaisia kaikkeen kykeneviä multitaskaajia kuten minä ja kykeneviä seuraamaan useampaa ketjua yhtaikaa.Iso lampaanperse Jatkiksen päätökselle tehdä nuo rinkirunkku otteluketjut. Aivan kuollutta täällä.
Ei tässä huonoa ole pelkästään se, että tämä yleinen ketju kuolee, vaan molemmissa ei ole elämää ollenkaan. Vittu!Kaikkien pitäisi olla tällaisia kaikkeen kykeneviä multitaskaajia kuten minä ja kykeneviä seuraamaan useampaa ketjua yhtaikaa.
Kyllähän se onnistuis, mutta ois huomattavasti järkevämpi että ne kaikki viestit olis täällä eikä tarvis olla seitsemää eri otteluseurantaa auki.Kaikkien pitäisi olla tällaisia kaikkeen kykeneviä multitaskaajia kuten minä ja kykeneviä seuraamaan useampaa ketjua yhtaikaa.
Tänään on kyl viihtyny jään pinnassa, mut on se kova jätkä vääntää. Loistava pelaaja.Kova on Ipan yv ja heikko on Eemeli Suomen tasapaino, tulee Kai Kantola mieleen.