heisenberg196
Jäsen
Mistä pelistä puhut?Kookoolla väärää vaihtoa, poikkaria Ruotsalaisen kylkeen, kaikki menee läpi. Karmeet dumarit tänään.
Mistä pelistä puhut?Kookoolla väärää vaihtoa, poikkaria Ruotsalaisen kylkeen, kaikki menee läpi. Karmeet dumarit tänään.
Niin siis kansa pyysi, että otteluiden aikana voisi kirjoittaa ne pidemmät jutut kyseisen ottelun ketjuun, ettei ne hukkuisi täällä seurantaan, niin modejen ratkaisu oli haistattaa tälle vitut ja tehdä jokaiselle joukkueelle omat seurantaketjut. Vaikka seurantaketjuissa ei mitään vikaa ollutkaan. Korjattiin mikä ei ollut rikki.Iso lampaanperse Jatkiksen päätökselle tehdä nuo rinkirunkku otteluketjut. Aivan kuollutta täällä.
JYPin kupla puhkeaa? Lisää KalPa, kuin kerrankin onnistuu.Voi vittu 4-1
Tirkkonen aikalisää nyt!
Varmaan katsomossakin, kun iso paha Traktori kaatumassa.Kalpa on vaan liian kovana...
Eikä pyydellä. Ei olla Raksilassa.Jäähyjä ei tänään muuten Nordenskiöldiksessä näemmä jaella.
Sit mä tarkistin faktat ja olin väärässä.Olika siitä taas joku yli 10 peliä(?) kun KooKoolle tehtiin yli kaksimaalia? Ipallakin kesti melki puoli-ottelua. #ylivoima
Joo ei täällä palstalla varsinkaan pelien aikaan ole niin paljon populaa, että riittäisi kahteen eri otteluketjuun kommentoijia.Niin siis kansa pyysi, että otteluiden aikana voisi kirjoittaa ne pidemmät jutut kyseisen ottelun ketjuun, ettei ne hukkuisi täällä seurantaan, niin modejen ratkaisu oli haistattaa tälle vitut ja tehdä jokaiselle joukkueelle omat seurantaketjut. Vaikka seurantaketjuissa ei mitään vikaa ollutkaan. Korjattiin mikä ei ollut rikki.
Oranssit osaa tolla kepillä häirinnän....Kyllä taisi Ruotsalainen hajota.. vittu sentään.
? Ihan normaali pelitilanne missä osui ikävään paikkaan.Arttu menossa koppiin. Perkeleen mestispaskat
Tänään on kyl viihtyny jään pinnassa, mut on se kova jätkä vääntää. Loistava pelaaja.
Pelaavat varmaan näin ku ei yv maaleista saa pelaajat plus merkintää..?Aivan naurettavan paskaa ylivoimaa.
Kyllä taisi Ruotsalainen hajota.. vittu sentään.
Juu ja mieluummin niitä pidempiä analyysejä itse otteluista, esim erätauoilla, lukisi tuolta ottelukohtaisista ketjuista kun täällä lähinnä kannustetaan ja kirotaan.Joo ei täällä palstalla varsinkaan pelien aikaan ole niin paljon populaa, että riittäisi kahteen eri otteluketjuun kommentoijia.
Eikä pyydellä. Ei olla Raksilassa.